Wpis z mikrobloga

#apple #ipad #appstore #jailbreak

Jestem zielony w temacie i mam pytanie. Dzieciakom do dziś dzielnie służą dwa iPady pierwszej i drugiej generacji zwłaszcza do gier edukacyjnych. Są upakowane po brzegi grami, których już nie ma w AppStore. Oba są po jailbreak ale nie mają ani Cydii ani innego alternatywnego sklepu. Pytanie - czy da się jakoś zgrać aplikacje z nich i dogrywać nowe, których już nie znajdę w AppStore? Nie mogę nigdzie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi a może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym tematem. Będę wdzięczny za każde wskazówki.
  • 11
@ZippyTobi: ło kurde to rzeczywiście stare gierki że tego znaleźć nie można :D

Ogólnie to tak, żeby instalować nowe to potrzebujesz apki ściągnięte z neta w wersji .ipa, bo jak masz jailbreak to powinny się instalować normalnie

A żeby zrobić kopię to chyba 3utools pod windowsa da radę, tylko to trzeba popatrzeć żeby czegoś nie #!$%@?ć,

Stare gry trzeba szukać po torrentach albo stronach typu appdb IOS ninja itp, będzie pewnie
@JK91:

ło kurde to rzeczywiście stare gierki że tego znaleźć nie można :D


Inaczej bym się za to nie brał a to fajne apki do nauki angielskiego są. Na YT zostały tylko filmy po tych apkach sprzed 11 lat :P

Stare gry trzeba szukać po torrentach albo stronach typu appdb IOS ninja itp, będzie pewnie ciężko bo to pewnie stare jak świat, ale może coś akurat się znajdzie


Dzięki za namiar!
@ZippyTobi: Teoretycznie gry, które zakupiłeś nadal powinny być dostępne do ściągnięcia z twojej biblioteki, nawet jak już nie ma ich dostępnych w appstore. Jednak czasami są usuwane kompletnie z serwerów Apple gdy np chodzi o względy prawne - naruszenie albo zakończenie licencji.

Zaloguj się tym samym Apple ID na innego iPada, wejdź w AppStore -> Moje aplikacje i zobaczy czy nie ma na liście gier których szukasz.