Wpis z mikrobloga

@wypopeq2599: nie wiem jak to wygląda w wymienionych przez ciebie grach, ale w ME brak rozmowy z towarzyszami skutkuje zablokowaniem wątków romantycznych. Poza tym jest szansa, że towarzysze się obrażą na postać albo w następnej części coś innego powiedzą. Ale generalnie nie ma takich wskaźników, że ktoś ciebie lubi lub nie i do drużyny można brać wszystkie dostępne postacie
@wypopeq2599: dostałem flashbacków z gier Telltale ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Generalnie to nie ma czegoś takiego, że coś się nie podoba towarzyszowi oprócz sytuacji, gdzie trzeba być ślepym i głuchym, aby to przeoczyć. W ME2 są sytuacje sporne między towarzyszami i wtedy jak masz za mało punktów idealizmu/renegata to możesz stracić lojalność jednej strony sporu. W innym przypadku to jeszcze jedna postać przestać z nami rozmawiać poza