Wpis z mikrobloga

@Kotlet55: jestem po technikum informatycznym. #!$%@? sie nauczylem na tych studiach - cały rok miałem zdalnie. Kilka osób poznałem i to w sumie tyle profitów.
Ogólnie studia wyższe to jeden wielki #!$%@? w tym kraju. Zasadnicze pytanie - co chcesz robić w przyszłości? Na studiach uczysz się wszystkiego zwiazanego z informatyką. Nie tylko swoich specjalizacji.
Na pierwszym roku to:
C++, autocad, z jakich liczydeł korzystali ludzie 300 lat temu i to
  • Odpowiedz
Siemanko, czy studiuje ktoś na politechnice opolskiej na kierunku informatyka?


@Kotlet55: Dawno dawno temu dostałem się na informatykę na politechnice opolskiej, a pomimo raczej bardzo przeciętnych wyników z matury, byłem dość wysoko na liście zakwalifikowanych xD To mi dało trochę do myślenia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ostatecznie zająłem się czymś innym w życiu.
  • Odpowiedz
@Kotlet55: skonczyłem PO, ale na innym kierunku i tylko I stopień.
I jak mam być szczery to w zyciu tego chlewu nikomu nie polecę XD więcej sie nauczyłem idąc na zaoczne i łapiąc pracę w zawodzie, dzięki ukończonemu technikum.
Idź na Śląską
  • Odpowiedz
@Jednorybek: Zniżka studencka - no kolego kupiłeś mnie tym jak paczkę żelków xD

Chce studiować, lubię IT, ale czy do tego potrzebne są studia na pewno tak, ale więcej da chyba portfolio i doświadczenie. Mam jeszcze opcję studiować na politechnice łódzkiej lżejszy kierunek znikomo powiązany z informatyką i chyba będę skłaniał się ku niemu. A nauką języków programowania, HTML, CSS pythona itp mogę zająć się zawsze w wolnym czasie, prawda?
  • Odpowiedz
@Kotlet55: Skończyłem kilka lat temu. W 2016 broniłem inż w 2018 magistra. Magisterkich nie polecam strata czasu. Drugi raz bym sie nie męczył z nimi. Generalnie zależy czego oczekujesz od studiów. Jeśli tego że nauczą cię czegoś od zera i po samych studiach będziesz ogarniać temat, no to nie tędy droga. Masz kilku prowadzących którzy mają "pasję" do przekazywania wiedzy i z chęcią chodzisz na wykład czy laborkę. Ale z drugiej