Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem ze swoją różowa juz 1,5 roku. Nie mam doświadczenia w zwiazkach i jestem ciekaw. Różowa jest strasznie ode mnie uzalezniona. Wszystko co ja zaproponuje to na wszystko sie zgadza. Chodzi tu o nromalne sprawy codzienne ale tez seks. Zrobiłem z nią wszystko co chialem. Często lubi byc glaskana po głowie jak dziecko xd i siedziec przy mnie ale "ponizej" mnie. Ogólnie jak np mam zly chumor to od razu ona tez ma. Ogląda filmy i seriale które ja ogladam. Ubiera się tak jak ja lubie jak dziewczyny sie ubierają. No ogólnie mozna powiedzieć ze to mój cień. I teraz nie wiem czy to normalne czy #rozowepaski tak mają czy tylko ona tak robi ale nie wiem dlaczego? Nie powiem juz mnie to zaczyna nudzic i sam nie wiem co robić. Vos tam czytalem o tym calym daddy issue ale nie wiem wgl o co z tym chodzi xd
#zwiazki #seks

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60df694dd55354000ab6d533
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 13
Często lubi byc glaskana po głowie jak dziecko xd i siedziec przy mnie ale "ponizej" mnie.


@AnonimoweMirkoWyznania: Jak dla mnie nie jest to normalne.

Nie powiem juz mnie to zaczyna nudzic i sam nie wiem co robić


@AnonimoweMirkoWyznania: Też by mnie wynudziło gdybym musiała przebywać z człowiekiem bez charakteru, a twoja różowa na taką wygląda. No ale żeby nie było, ty też jesteś tylko następną mameją która musi na wykopie
Zajebiozaur: Nie ma pomysłu na siebie, nie jest sobą, więc skoro jej na Tobie (jeszcze) zależy, to włazi ci w dupę, jak może, by Cię ostatecznie usidlić. Baba jest w stanie dłuuugo udawać, by zapewnić sobie dobry materiał genetyczny, 500+, alimenty i często sporo więcej na resztę życia dla siebie i dzieciaka.