Wpis z mikrobloga

Siema mirki, jak ustawić logitecha g29 w assetto corsa? Dlaczego niektórymi samochodami np. nissanem gtr jezdzi się bardzo dobrze, ruch kierownicy jest płynny, a np w takiej alfie 33 stradale czuje jakbym wsypał wiadro
gwoździ do kierownicy i praktycznie nie da się jezdzić? I czy macie jakieś pro tipy co do ustawień hamulca, bo po godzinie jazdy muszę wkładać stopę do lodu, tak ciężko chodzi.
#assettocorsa
#simracing
#gry
  • 11
@Rakess: Dzieki lut generator udało mi się wyeliminować martwa strefę która występowała po lekkim skręcie kierownica, jest dużo lepiej. Dałem też damper gain na 0, co też bardzo pomogło. Jezeli chodzi o zmianę siły dla każdego auta to mam dopasować sobie opcję gain pod każdym samochód? Bo przy nielicznych samochodach kierownica dalej zachowuje się jakby była zepsuta.
@platyniak18: Tak, jeśli masz widget z pedałami to poza sprzęgłem, hamulcem i gazem, jest taki pasek co pokazuje ile siły jest użyte jeśli jest w zakręcie cały czas czerwone to wtedy występuje clipping, jeśli tylko miga to możesz to zostawić. A jeśli chodzi o ustawienia to pewnie pisało do luta co trzeba ustawić w sofcie i w grze dla twojej kierownicy, ja mam inną to ci nie pomogę.
@Rakess:Mam jeszcze jedno pytanie, wczoraj zainstalowałem FFBCLIP, co jeszcze bardziej poprawiło odczucia z prowadzenia aut, ruch kierownica jest mega płynny, czuć odpowiedni opór, ale nie we wszystkich np. we wspomnianej wyżej Alfie 33 ten pasek który pokazuje siłę użyta w zakręcie strasznie skacze i każdy skok czuć na kierownicy tak jakby force feedback przerywał, niezależnie od ustawień gain. Wiesz może jak to ustawić? I dzięki za pomoc :)
@platyniak18: W ffb clippie da się ustawić tak jakby wykres siły, tam też są ustawienia do zmieniania siły w trakcie (mnie osobiście denerwowały), jeśli tylko przekracza tą linie od w formie nagłych skoków powinno być ok. W tej alfie do jakiej wartości zszedłeś z gainemw tej alfie, może być tak że auta bez wspomagania mają dziwne siły, ale tego nie jestem pewny.
@Rakess: no właśnie w tym rzecz że nie ma różnicy czy ustawie gain na 0 czy 150 force feedback tak samo nie równo pracuje, przerywa w trakcie kręcenia kierownicą, w niektórych samochodach jest to niewyczuwalne, i jeździ się elegancko, za to w innych tj. force feedback bardzo dziwnie pracuje, testuje już suwak po suwaku, i dalej to samo, lut genarotor i fbb clip trochę to złagodziły ale mimo wszystko dalej jest