Aktywne Wpisy
Melkovva_ +2
jankes83 +171
Do wiadomości przygłupiego prawactwa. Nie mam zamiaru nikogo przepraszać. A już na pewno nie rolników.
To, że (całe szczęście) nic się nikomu nie stało nie oznacza, że karetka nie została zablokowana. Wszyscy widzieli nagranie xD
Sytuacja, w której pojazd na sygnałach musi się zatrzymać i zastanawiać gdzie jechać dalej jest niedopuszczalna.
Rolnik, który pozostawił na wjeździe ciągnik z naczepą, blokując cały przejazd powinien być pociągnięty do odpowiedzialności.
Usprawiedliwianie tego wydarzenia tekstem "pacjentowi
To, że (całe szczęście) nic się nikomu nie stało nie oznacza, że karetka nie została zablokowana. Wszyscy widzieli nagranie xD
Sytuacja, w której pojazd na sygnałach musi się zatrzymać i zastanawiać gdzie jechać dalej jest niedopuszczalna.
Rolnik, który pozostawił na wjeździe ciągnik z naczepą, blokując cały przejazd powinien być pociągnięty do odpowiedzialności.
Usprawiedliwianie tego wydarzenia tekstem "pacjentowi
No i tak średnio bym powiedział. Przyrost fps jest zdecydowanie widoczny, ale nawet na ultra quality widać różnicę w teksturach, bo na nich fsr dodaje jakby pixelozę/szum. Powiększyłem to by dobrze było widać na obrazku.
O ile samo to nie przeszkadza tak bardzo, ale gdy zaczynałem się ruszać to wszystko tam migotało, podejrzewam że te pixele zaczynały się przemieszczać przez co występował wkurzający efekt. Do tego wszystkie linie jak na schodach wyglądają tragicznie, zlewają się i zdecydowanie widać, że coś wyświetla się tam nie tak.
Co do fps to prezentował się następująco (1440p wszystkie ustawienia na epic, RT ON itp)
FSR OFF: 98
Ultra Quality: 127
Quality: 145
Balanced: 161
Performance: 175
A jakby ktoś chciał screeny to tutaj zrobiłem z różnym poziomem fsr : https://imgsli.com/NTg0MjE
Jak dla mnie zieloni powinni to olać, chyba że chcą wspierać technologię, która wygląda jak stary dlss 1.0 ¯\_(ツ)_/¯
#pcmasterrace #gry #amd #nvidia
Jest mega duża różnica między tym a DLSS 1.0, a kto mówi że jest inaczej to chyba nie wie jak to wyglądało. Nie ma nawet niektórych minusów DLSS 2.0 - Hardware Unboxed fajnie to podsumował w filmie https://www.youtube.com/watch?v=yFZAo6xItOI
Oczywiście DLSS 2.0 ma przewagę w upscalingu z bardzo niskich rozdzielczości do bardzo wysokich, jednak ma też
@frutson: W interesujących grach jest DLSS. Wątpię aby AMD chciało mieć bezpośrednie starcie i porównanie w konkretnym tytule z DLSS - bo zwyczajnie słabo przy DLSS wypadną.
Więc ostatecznie zamiast FSR być dostępnym w "każdej grze" będzie tak, że rynek się podzieli. Jak producent będzie miał współpracę z AMD to będzie FSR i brak DLSS. Jak gra będzie
Z tym UE i DLSS bym się tak nie rozpędzał, bo w UE5 chcą rezygnować z ray tracing na rzecz własnych odbić w Lumen.
@Gruby_Kociol: Lumen to nie do końca alternatywa dla RT. Tzn w niektórych aspektach można go użyć faktycznie zamiast RT z względnie podobnymi efektami. Choć względnie to słowo klucz. Ale z tego co wiemy do tej pory (i widzieiśmy) ma stosunkowo wąskie zastosowanie (sceny ze stosunkowo stałym oświetleniem
Wsparcie DLSS jest tylko i wyłącznie zależny od tego co chce wspierać nvidia i zobaczymy jak im to będzie szło w przyszłości :)
Niestety tylko jedna z gier w którą gram ma DLSS, ale ostatnio głównie gram w MMO więc pewnie to całkiem inna bajka do wdrożenia.