Wpis z mikrobloga

@heykiddo: uwierz mi, że większości „przedsiębiorców” ciężko przez gardło przechodzi 2k za stronę wizytówkę. Ty im taki minimalny próg proponujesz za badanie strony.
Większość tez ma tak słabe strony, że to nie nadaje się do żadnego badania. Bo leży tam wszystko. Od UX/UI po wykonanie, nie wspominając o pozycjonowaniu.
  • Odpowiedz
@BRZESZCZOTEMPOJAJAH: Dzięki za feedback :) Generalnie jednym z celów tego badania jest właśnie sprecyzowanie barier, które powodują, że przedsiębiorcy nie biorą pod uwagę badań dostępnych na rynku. Oczywiście może to być cena, może być niewiedza, a może się okaże że trafię do takich respondentów, którzy chętnie z nich korzystają. Zobaczymy co wyjdzie pod koniec badania..
  • Odpowiedz
@heykiddo: zależy do kogo wyślesz ankietę. Klient korporacyjny, średnie firmy stawiające mocno na rozwój w sieci, mogą się zainteresować takim rozwiązaniem. Jeśli dotrzesz tylko i wyłącznie do Januszy, którzy traktują internet jak zło konieczne to u nich chyba wszystko na raz jest powodem dla, którego nie skorzystają z tej usługi. Od niewiedzy po budżet. Zresztą sam uważam, że dla lokalnego biznesu bardziej wartościowym by było wydać 2k na SEO niż na
  • Odpowiedz