Wpis z mikrobloga

Swoją drogą - mieć zadeklarowany fanbase, poświęcający tysiące godzin na grę w twoje produkty i tak to #!$%@?.

Kiedyś tłumaczyłem pdx z ich działan, bo uważałem że system dlc jaki prowadzą jest (był) dla nich i dla nas sensowny. Efektywnie to abonamentowy system płacenia za rozwój i utrzymanie produktu.

Ale to co teraz odwalili, zwłaszcza to: zabierz funkcjonalność za jaką już zapłacili i zadaj jeszcze raz kasy to już jest przegięcie.

Później
@guest: przestałem kupować gry paradoxu. Kupiłbym cała paczkę, ale cena robi się chora. Skończyłem swoją przygodę na eu4 i ck2 z pierwszymi dodatkami.... Pograłbym w stellaris (nawet kupiłem podstawkę), ale ta ich polityka dlc mnie zniechęca. Niech się nie zdziwią jak ludzie wrócą do piratów.
Pograłbym w stellaris (nawet kupiłem podstawkę)


@koomeet: Myślę, że możesz zapomnieć o tej grze, bo moim zdaniem PDX nie jest w stanie jej naprawić.

Wydaje mi się, że najlepszy moment to była wersja 1.9, która jeszcze była zgodna z duchem oryginalnego Stellarisa (i działała całkiem nieźle).

Potem wprowadzili wielki patch 2.0, który co prawda wprowadził nowe statki i detale, ale jednocześnie wyciął różne opcje napędu i wprowadził nowe problemy. To spowodowało,
@AutomatycznyCzarodziej:

Nie ma żadnego limitu populacji w 3.0 tylko zmienili krzywą przyrostu, zależna jest ona od wielkości planety/ilości dostępnej pracy a także populacji ogólnej twojego imperium. Mówili dokładnie, że będą się tym wartościom dokładnie przyglądać i zareagowali na feedback graczy błyskawicznie i w obecnie dostępnej becie patcha 3.03 przyrost jest dużo szybszy i dość zgrabnie to zaimplementowali cały czas kładąc nacisk na "planetary capacity". Dodatkowo w dużym stopniu rozprawili się z
@Florent: Nie wiem jak beta, ale:

-Z liczba populacji można sobie poradzić. Nie zauważyłem w tym aspekcie większej różnicy między 3.0 a poprzednia wersją. Mi zawsze brakuje populacji (jeśli mogę je przesiedlać). Jest po prostu trochę wolniej.
-Szybkość gry? Już zaczyna mulić na mid game (1000 mapa , ryzen 5).
-Jak dla mnie budynek produkcji stopów i goodsów jest bezużyteczny. Szczególnie przed mid game. Mam ciekawsze zastosowania, a brak budowy większej