Aktywne Wpisy
Caracas +106
Mało kto jeszcze wie, że dosłownie pod koniec tamtego roku z mocnym przytupem na Polski rynek motoryzacyjny wjechała Chińska marka MG.
To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.
Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał
To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.
Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał
Koner1391 +382
kisnę z tych politycznych zagrywek ,dosłownie co kadencję jest to samo, a ludzie mają pamięć złotej rybki i nadal się spuszczają jacy dobrzy są politycy, oni nas dymają na każdym kroku, ale plebs tego nie zrozumie, Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli #polityka
Tldr
Dlaczego? Już tłumaczę jak wyglądała sytuacja i do jakich kuriozalnych akcji dochodziło podczas moich zakupów w tym lokalu (w mieście pięknym #kolbuszowa)
1. Dostałem nietrafiony prezent na urodziny, Chromecast 4.0 zakupiony w Neonecie w Kolbuszowej, kilka dni wcześniej zakupiłem komplet Chromecast Ultra więc 4.0 nie był potrzebny. Dogadaliśmy się że zwracamy i coś wybiorę.
Dzwoniłem z zapytaniem o zwrot (na stronie czytając wcześniej o zwrotach, bo moją #rozowypasek odesłali z kwitkiem z tekstem że nie #!$%@? się nie da). Pani B. uparcie: "Nie ma zwrotów przy zakupach stacjonarnych".
Po dłuższym przytaczaniu regulaminu ze strony neonet.pl i prośby o kontakt z kierownikiem zostałem olany.
Dzień później kilkukrotnie dzwoniłem, pani kierownik z wielką łaską odpowiedziała że zwroty są na kartę.
2. Zwrot na kartę – wchodząc do sklepu i prosząc o zwrot towaru pierwsze co uslyszalem to "nie ma zwrotów przy zakupach stacjonarnych". Wyjaśniłem kulturalnie że są, przyszła prawdopodobnie Pani Kierownik i jakoś się udało.
3. Zakup karty do Amazona za kartę podarunkowa Neonet. Pani stwierdziła że nie można kupić karty podarunkowej do tamtego serwisu za kartę podarunkowa do neonetu. Wyjaśniłem, że można (wg strony neonet.pl). Po wielu daremnych próbach zapłacenia za ten towar, okazało się że nie mają go w systemie i oni nic nie wiedzą. Stali w 5(!!!) osób przy komputerze i żodyn się nie przyznał że mają problem, wciskali że NIE DA SIE KARTOM PANIE. no #!$%@? cyrk
Totalna porażka i wciskanie kitu klientowi.
4. Zmiana na kartę podarunkowa allegro – przed zakupem pytałem szanownej Pani B. o jedną prosta rzecz, "czy można sumować karty" (2x100 pln na jedne zakupy). Z dozą pewności Pani "przeczytała" z karty że tak, jak najbardziej, dodaje się je do kuponów i sumuje, na pewno się da. A że byłem na tyle głupi po tych wszystkich fakapach to jej uwierzyłem już chyba dla świętego spokoju xD naiwny ja
no i nie uwierzycie
No to kolejny zonk, nie da się. W kosz kilkaset złotych z powodu kuriozalnego szkolenia personelu i totalnego nieprofesjonalizmu.
Zakupy na allegro robię dość często, ale #!$%@? mnie takie wciskanie kitu na każdym kroku, ha tfu
No cusz xD
#zalesie #gownowpis