Wpis z mikrobloga

Hej @Goodie_pl jestescie #januszebiznesu więc dodaję też #afera
Co za przypadek :> Zęby zjadłem na #cashback i coś mnie pokusiło, zeby pocebulic z #goodie. Naliczało sensownie ale mniej wiecej miesiac temu zaczeła sie sraczka. Bywało, ze kupowałem ten sam przedmiot na #aliexpress w tej samej sesji od tego samego sprzedawcy i raz naliczało #cashback a raz nie. Kiedy zaczynało brakować zbyt wielu transakcji, wróciłem do #topcashback i tutaj zaskoczenie: nalicza zdecydowaną większość i to za produkty za które #goodie nie chciało ani centa.
I nie pi3rdolcie, ze mam jakies problemy z wtyczkami, ciasteczkami itp. Jakoś inni nie generuja takich problemów.
Czy złoże reklamacje? Nie, w glebokim powazaniu mam was. To kolejny wpis, w którym ktoś pisze, ze jesteście krętacze i pi3rdolicie, ze ktos miał pecha i kupil przedmiot od ktorego nie nabija zwrotu i nic się na to nie poradzi.

#banggood #zakupyzchin
  • 6
  • Odpowiedz
@widmo82: Jeżeli transakcja nie pojawi się na Twoim koncie goodie w ciągu dnia roboczego, konieczne będzie jej zareklamowanie w aplikacji goodie: karta "cashback" w dolnym pasku -> "Transakcje" -> "Reklamuj transakcję" -> "Brak transakcji cashback". W razie problemów prosimy o maila na kontakt@goodie.pl i podanie w nim adresu e-mail, którego używasz w aplikacji goodie oraz opisanie transakcji, której dotyczy problem. W razie problemów prosimy o kontakt.
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: buahahaha
Przeczytajcie ze zrozumieniem co napisałem. Ogromna część transakcji nie jest uwzględniana przez wasz system. OGROMNA. Jesli ktoś realizuje dużo zakupow to myślicie, ze będzie tracił czas na ręczne dodawanie reklamacji? Nie chodzi o to, zeby was pilnować i marnować czas na reklamacje. jeśli uważacie, ze to tak powinno wyglądać to gratuluję naiwnosci. Skończy sie ten biznes bardzo szybko.
  • Odpowiedz