Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć Mirasy!
Piszę do Was, ponieważ potrzebuję pomocy w #poznan
Chcę zmienić pracę. Obecna przyprawia mnie o problemy ze zdrowiem, a także problemy psychiczne. Kierownicy nie mają odpowiednich kompetencji, podwyżki nie dostałam żadnej od dwóch lat, mimo, że moje kompetencje cały czas są poszerzane.
Jeżeli macie informację, że jakaś firma potrzebuje kogoś ds projektów, to bardzo proszę, napiszcie na dole komentarz. Naprawdę mam już dość...
Studiuję zarządzanie o specjalizacji junior project manager. Jestem na ostatnim semestrze i piszę magisterkę. Język angielski znam dość dobrze, choć potwierdzeniem może być tylko matura zdana 6 lat temu na 100%. Ostatnimi czasy zaczęłam również uczyć się francuskiego. Mam prawo jazdy kategorii B.
Posiadam doświadczenie jako specjalista ds jakości (2 lata). Niestety, nie miałam okazji nigdy sprawdzić się w zespole projektów, przez co od trzech miesięcy nie mogę znaleźć pracy... Reszta prac to jakieś dorywcze, żeby utrzymać się na studiach.
Poza studiami robiłam na udemy kurs SCRUM master, a także posiadam certyfikat ukończenia kursu Lean Management Basic. Ostatnio otrzymałam również zaświadczenie o ukończeniu kursu pierwszej pomocy.
Umiem pracować w MS Project, a także stale chcę doskonalić się w dziedzinie zarządzania projektami.
Mimo braku doświadczenia, chcę się uczyć, chcę kształcić się w tej dziedzinie, chcę poznawać nowe metody zarządzania projektami. Bardzo Was proszę, jeżeli obije Wam się o uszy, że jakaś firma szuka kogoś do przyuczenia, bądź asystenta w dziale projektów, napiszcie komentarz.
#wykopefekt #pracbaza #zarzadzanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60587d332f2b84000aacc717
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 8