Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@desixx: ta. Nie byłem tam pół roku ponad. Ostatnio spędziłem razem z innymi wkurzonymi kierowcami ponad 15 min. Przy automacie próbując się dodzwonić na infolinię bo te gówno było niesprawne, tak samo jak pozostałe urządzenia.
@Phoryn: Z tego co piszesz w przeszłości używałeś już parkomatów na tym parkingu więc raczej powinieneś być świadomy że brak biletu = mandat
Btw Zawsze możesz parkować na galerii i płacić skoro niepodoba Ci się parking Auchana ¯\_(ツ)_/¯
@LandrynkowyKalabrakSpustoszenia: Dzięki Mirku, o to mi chodziło, resztę mędrców wykopowych - nie znam się ale się wypowiem - pozwolę sobie olać.

Dla mnie takie podejście to żenada. Najpierw wystawiają niedziałający sprzęt, zero odzewu na infolinii. Przyjeżdżam po pół roku i najzwyczajniej zapomniałem, że te parkometry tam stoją, wyskoczyłem na 10 min wracam i od razu taka niespodzianka.
Tak btw, skoro 2h jak ktoś wyżej napisał są za darmo to kontroler nie
@Phoryn: zapewne żeby w ogóle była mowa o uprawnieniu do parkowania za friko, niezbędne jest umieszczenie bileciku w widocznym miejscu. Obstawiam że stosowny zapis znajduje się w regulaminie. Wiesz, oczekiwanie, że zarządca parkingu zamontuje system szlabanów powiązany z wydrukiem biletów albo systemem zczytywania tablic na wjeździe i wyjeździe, to przegięcie w drugą stronę. Więc tu zapewne będzie mocny punkt oparcia dla zarządcy czy tam dzierżawcy. Drugą kwestia - czy nie działał
@LandrynkowyKalabrakSpustoszenia: Nie no oczywiście takich wymagań nie mam, masz rację. Niestety tak jak napisałem nie działały pół roku temu. :/ Dziś najzwyczajniej w świecie zapomniałem o tym, wyskoczyłem na chwilę do sklepu. Nie uważam, że nie ma tu mojej winy bo widzę, że do mojego zdania reszta sobie dorobiła resztę :D No trudno przyjdzie ponaglenie to zapłacę ale dla mnie to kuriozalna sytuacja.