Wpis z mikrobloga

Siemaszko fotowoltaiczne świry, Mireczki i Mirabelki! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Postanowiłem zwrócić się do Was z prośbą o pomoc.
Jestem na etapie poważnej zmiany w życiu. Po prawie 5 latach pracy w branży produkcyjnej (głównie konstrukcje offshorowe) złożyłem wypowiedzenie u obecnego (jeszcze) pracodawcy i zmieniam branżę. Planuję zostać przedstawicielem handlowym d/s fotowoltaiki. Nie mam doświadczenia w pracy jako doradca. Ukończyłem co prawda studia inżynierskie, ale było to 10 lat temu więc wiedzy troszkę już wyparowało z głowy, a poza tym biorąc pod uwagę postęp w tej dziedzinie stała się ona i tak już nieaktualna. Pamiętam, że jeszcze wtedy więcej uwagi na wykładach poświęcano kolektorom słonecznym niż panelom PV.
Przed rozpoczęciem nowej pracy chciałbym się dobrze do niej przygotować, żebym np. w przypadku trafienia kiedyś do jakiegoś Mireczka był w stanie rzeczowo i rzetelnie odpowiadać na pytania natury technicznej. Nie chcę lać wody jak typowy handlowiec.

Stąd prośba do Was. Możecie polecić mi jakieś książki/materiały do szkolenia? "Instalacje Fotowoltaiczne" autorstwa Bogdana Szymańskiego mam i czytam. Może jakieś filmiki (kilka randomowych na yt już oglądałem oczywiście)? Kursy? Webinary (na kilku byłem)?

Moglibyście wrzucić pytania, które zadalibyście/zadajecie sprzedawcom od fotowoltaiki? Z chęcią się z nimi zapoznam.

Co Was najbardziej irytuje/irytowało na spotkaniach z doradcami?
Co Wam się na tych spotkaniach podobało?

Będę wdzięczny za wszystkie pomocne odpowiedzi.

#fotowoltaika #panelesloneczne #energetyka #sprzedaz #przedstawicielhandlowy #handlowiec
  • 4
Nie chcemy wchodzić w buty naszych klientów i odpowiadać na Twoje pytania, więc potraktuj ten komentarz przede wszystkim jako bump ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie możemy jednak nie wspomnieć, że szukamy doradców na terenie całego kraju, w każdym województwie (zapewniamy szkolenia!). Nasze oferty pracy znajdziesz na Pracuj :)