Wpis z mikrobloga

#mediaexpert #ps5

Ta... Zamówienie z 26 lutego na PS5 + Demon Souls + TLOU2 + Spider-man Miles Morales zostało dzisiaj anulowane mimo kilku telefonów i rozmowy z Panią 'Ekspert' Moniką na czacie i zapewnieniu, że zestaw przyjdzie, tylko nie wiadomo kiedy, później typiarki przez telefon podały dwa różne terminy realizacji, a dzisiaj Pan ostatecznie, że prawdopodobnie zabrakło im jednej sztuki Demon Souls, dlatego zamiast zaproponować obcięcie ceny i wysłać konsole bez jednej gry, anulowali zamówienie w całości <3
  • 12
@xdddx2213: na początku wzorowo ogarniali sprzedaż, w grudniu kupiłem golasa z dostawą na styczeń i bez żadnych uwag, a ostatnio taki szajs robią że cieszę się że mam to za sobą. Już nawet janusznet jak się ogarnął że gier brakuje to ludziom proponował alternatywy
@Jasik123: No to już jest w ogóle #!$%@? z ich strony, pisałem z typiarą na czacie o tym to mi napisała, że dostali takie informacje odgórnie, zapytałem czy Sony im kazało tak robić to odpowiedziała, że tak postanowiło Media Expert ¯\_(ツ)_/¯
Zamówiłem u nich konsole 23 lutego to tej pory nie przyszła termin realizacji mieli do końca tamtego tygodnia po czym 5 marca dostałem wiadomość że nie dostanę tego zestawu bo go porostu nie ma to są jakieś jaja po czym dostaje SMS że możemy Panu zapronowac inny zestaw z innymi grami w zestawie. Są nie poważni odradzam wszystkim zakupienie tej konsoli w Media Expert
@Media_Expert: U mnie taka sama sytuacja jak @xdddx2213 i @daniel-wdowiak. Zamówienie 23.02.2021 i ostatnie info (po dość długiej korespondencji) jakie dostałem to: "Dzień dobry,
uprzejmie informuje, że do zamówienia została wysłana wiadomość sms z informacją o dalszej realizacji zamówienia.
Prosimy o informacje czy zmiana została przez Pana potwierdzona.
Jeżeli tak, to wysyłka rozpocznie się w tym tygodniu.
Przepraszamy za niedogodności." (w zeszłym tygodniu też miała być w tym tygodniu).

Ewidentnie