Wpis z mikrobloga

Witam, informuję, że prace nad projektem Choroszcz Fighters (bijatyka w w uniwersum Sz17) zostały przerwane. Nie wiem czy kiedykolwiek do tego wrócę. Niestety masa pracy w pracy i obowiązki życia codziennego (oraz inne ciekawsze i ważniejsze rzeczy do roboty) skutecznie uniemożliwiają postęp prac. W jedną osobę zabiera to masę czasu, a tego obecnie mi brakuje, również zapał do pracy strasznie stopniał. Na dzień dzisiejszy projekt ma 7 plansz gotowych do gry z podkładem muzycznym (belweder, banq, parking przed zodiakiem, hasioki, magazyn, pod brakmq, krzaki na dworcu kolejowym oraz choroszcz), powycinane klatki kononona (wszystkie) gotowe do podstawienia pod kod i podłożenie dźwięków, inne postacie tylko wstępną grafikę dopiero do wycięcia i formowania (Maj00r, Mex, Mario, Janek, Wiesiek, Męczennik Boży). Może kiedyś jeszcze do tego wrócę, chociaż małe prawdopodobieństwo. Pozdrawiam.
#kononowicz
Hitmanq - Witam, informuję, że prace nad projektem Choroszcz Fighters (bijatyka w w u...

źródło: comment_1612976497FsklaN8zwGwOSvow0gr4L6.jpg

Pobierz
  • 7
@FaZeMojzesz: Może jak odpocznę, od tematu to zajmę się tym. To nie takie fajne, jak wracasz po robocie po 10 godzinach i później na zbliżeniu musisz ryja grubasa oglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°) w sumie jeśliby ktoś ogarniał kod mugena to czemu nie, ja mógłbym, grafikę robić i a ktoś podstawiać pod to kod, techniki do postaci mam rozpisane itd. samemu to zajmuje absurdalne ilości czasu.
@Hitmanq: Zawsze możesz spróbować jakieś ogłoszenie napisać i zrekrutować parę chętnych osób. Sama gra brzmi super ciekawie, swoją drogą to jako kolejną mapę chciałbym zobaczyć magazyn Amazonu na rzemieślniczej z dużą ilością przeszkód, pułapek i fantów z hasioka do rozwalenia na łbach przeciwników.