Wpis z mikrobloga

@Pretock:
wejdź w informacje o urządzeniu kliknij sprawdź aktualizacje i poczekaj (niezależnie od komunikatu o braku nowej wersji). Polecam zresetować do ustawień fabrycznych i wybrać język angielski, pominąć ustawianie konta (podobno to pomaga). Problemem tego urządzenia jest niskiej jakości aplikacja znajdująca się na niej - status aktualizacji jest niewidoczny, komunikaty są czasem mylące i nieprawdziwie a aplikację wczoraj zdążyłem wywalić kilka razy. Nawet przy zmianie języka się wysypała :) prawie jak
Może napiszę co ostatecznie zrobiłem, że zadziałało:
- przywrócenie ustawień fabrycznych
- wybranie języka angielskiego (być może coś daje, być może nie)
- wybranie wifi (uwaga lidlomix nie widzi sieci 5GHz )
- zaakceptowanie zgody
- pominięcie wszelkich innych kroków (rejestracja , dodawanie konta czy co tam jeszcze było)
- wejście do ustawień
- potem (chyba) informacje o urządzeniu i na samym dole jest link aktualizacji - trzeba dobrze się przyjrzeć czy