Wpis z mikrobloga

No kurde niechże ktoś powie, niechże ktoś pomoże... Gdzie się płaci za reklamy Google ADS? Na końcu wysyłają Ci jakieś dane do wpłayty? Ani przez chwile nie widziałem żadnego pola do wykonania płatności. I kiedy rozpoczyna się promowanie reklamy? Zrobiłem reklamę YouTube i moje okno wygląda tak jak poniżej - zupełnie nic się nie dzieje.
Nie znam się na tym i nie wiem o co chodzi. Może ktoś pomóc?

#reklama #biznes #pytanie #youtube #internet #google #googleads #adwords #googleads #marketing #reklama
Bunch - No kurde niechże ktoś powie, niechże ktoś pomoże... Gdzie się płaci za reklam...

źródło: comment_1611081436wzkkJR47if3Xmw7ftpaXkm.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@Bunch: Narzędzia i ustawienia => Płatności => Formy płatności Tam dodaj kartę i potem doładuj sobie konto ADS za jakąś kwotę. Doładowanie się robi w 'podsumowanie płatności'
  • Odpowiedz
@debenek: Dobrze, dziękuję sprawdzę to. Już przelałem środki. Teraz możecie mnie poinstruować w jaki sposób jakby rozpocząć START tej kampani? Bo ona znajduje mi się na liście, ma nawet zieloną kropkę jako "aktywna". Ale domyślam się, że ta zielona kropka nie oznacza startu kampani. W jaki sposób rozpoczyna się nadawanie reklam?
@krupek:
  • Odpowiedz
@Bunch: sprawdź, czy reklamy są już zatwierdzone. Kampania ruszy sama jak będą środki, dane o wyświetleniach itp mogą pojawić się z opóźnieniem
  • Odpowiedz
@debenek: W jaki sposób reklamy oznaczają się jako zatwierdzone? Na screenie jaki załączyłem widzimy coś takie jak "Stan: odpowiedni". Mam rozumieć, że oznacza to zatwierdzenie reklam?
Piszesz, że kampania rusza automatycznie jak na koncie znajdą się środki, tak?

Środki dojdą z opóźnieniem więc kampania zaplanowana na 1 dzień dzisiejszy pewnie nie ruszy bo się termin nie zgodzi. Domyślam się, że będzie trzeba później ręcznie zmienić datę ich trwania na inną
  • Odpowiedz