Wpis z mikrobloga

Właśnie skończyłem nfs:heat
Gre zakupiłem w wersji deluxe bo była bodajże za stówke z hakiem w ps store.
Wrażenia?
Fabuła kończąca się na 30lvl to jakaś kpina.Bo po tym lvl nie wiem po co klepać następne.
Gre zacząłem od mustanga(jestem fanem),następnie na chwile wskoczyłem do gtr'a żeby potem skończyć całą gre wraz z misjami pobocznymi na porsche 911 z 86' jak się nie myle co do rocznika, oraz do terenu garbusem i do driftu 370z.
Przejdzmy do plusów i minusów bo nie ma sensu rozwodzić się nad tą grą.
Na plus:
-duża paleta samochodów.Od super carów aż do klasyków(testarossa)
TTYLE BYŁO BY Z PLUSÓW
Na minus:
-marna ilość prób driftowych oraz "dziwna" mechanika samochodów pod drift
-po paybacku liczyłem na więcej wyścigów w terenie, a tu zonk znikoma ilość
-klepanie zwykłych wyścigów po paru godzinnach staje się nudne
-te znajdzki mogli sobie darować bo nic nie wnoszą do gry(tak wiem za 100% dostaje sie samochody, które do niczego nie są potrzebne)
-opony do 1/4 mili(drag) po co to skoro nir ma takich wyścigów
-nieistniejący multi, wiecie może i payback nie był wybitny ale jeszcze rok temu normalnie w lobby można było śmigać z ludzmi, a tutaj dwie osoby na krzyż
-liga ,wszedłem do niej i co?za przeproszeniem g*wno
Generalnie jakbym miał wybierać to payback był ciekawszy, bardziej urozmaicony, a tutaj wieje nudą.
2/10

#nfs #needforspeed #gry #ps4 #ps4pro
  • 2
@Mefisto995: no ja myślałem, że po przyjemnym paybacku, heat będzie jeszcze lepszy, a tu zonk.
Zapomniałem jeszcze dodać, że supercary typu lambo, mclaren,pagani czy ferrari są nie grywalne.Samochody, które są przystosowane na TOR, a w heat nie ma typowych wyścigów torowych oprócz jednego owala na początku gry.
Skutkiem tego jest to, że swoim leciwym porsche na mutli ogrywam wszystkich bo skręt jak w bolidach F1 mają te w/w samochody.