Wpis z mikrobloga

Czy @IKEA_Polska @IKEApl ma taki burdel czy tylko ja mam takie problemy? 22.10.2020 zgłosiłem reklamację słynnego Markusa który po kilku miesiącach się popsuł, czekałem na odpowiedź ale jakoś nie dzwonili to napisałem maila dnia 09.11.2020 na którego nikt do dzisiaj(08.01.2021) nawet nie odpisał. W końcu jakoś w listopadzie zabrali ten fotel, przyjęli reklamacje i miałem czekać na zwrot pieniędzy. Szczęście z pozbycia się problemu długo nie trwało bo zwrotu pieniędzy nie było widać, to dzwonię przez pół godziny, bo tyle się czeka żeby się dodzwonić, dnia 10.12.2020 i jak doczekałem się to otrzymałem informację że już na dniach będzie przelew. Niestety przelewu nie było, więc dzwoniłem przez ponad 40 MINUT dnia 18.12.2020 i dowiedziałem się że mój przelew jest już w kolejce do wysłania i za dwa dni będzie u mnie. Kolejne dni minęły i jest 08.01.2021 a przelewu nadal nie ma. Dzisiaj dzwoniłem na infolinię i po prawie 20 minutach tak po prostu mnie rozłączyło, także ciekawe jak ja mam się tam dodzwonić. Ten cały chatbot od samego początku do dzisiaj pokazuje mi informację że przyjęto zgłoszenie i zostanie przypisany opiekun, także po co te całe systemy skoro nic tu nie działa. Nie spotkałem się jeszcze z gorszym poziomem obsługi klienta NIGDY, to jest jakaś katastrofa żeby tak duża firma nie miała nawet odpowiedniej ilości osób do obsługi klientów.

#ikea
qyzdo - Czy @IKEA_Polska @IKEApl ma taki burdel czy tylko ja mam takie problemy? 22.1...

źródło: comment_16101044725EDwRiIi0zR3GL1bSVdd02.jpg

Pobierz
  • 1