Aktywne Wpisy
TRENBOL0N +655
Fryzura zgodna z miastem
rales +463
tag do obserwowania --> #sredniasondazysejm
LUTY 2024
1. Koalicja Obywatelska - 31,2% - 161 mandatów (⬆ 1,8%)
2. Prawo i Sprawiedliwość - 28,9% - 166 mandatów (⬇ 1,3%)
3. Trzecia Droga - 14,7% - 71 mandatów (⬇ 0,8%)
4. Konfederacja - 9% - 38 mandatów (⬆ 1,2%)
5. Lewica - 8% - 24 mandaty (⬇ 1,1%)
PiS po raz pierwszy od 9 LAT traci pozycję lidera
LUTY 2024
1. Koalicja Obywatelska - 31,2% - 161 mandatów (⬆ 1,8%)
2. Prawo i Sprawiedliwość - 28,9% - 166 mandatów (⬇ 1,3%)
3. Trzecia Droga - 14,7% - 71 mandatów (⬇ 0,8%)
4. Konfederacja - 9% - 38 mandatów (⬆ 1,2%)
5. Lewica - 8% - 24 mandaty (⬇ 1,1%)
PiS po raz pierwszy od 9 LAT traci pozycję lidera
Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście postanowiłem ją przedłużyć.
19 grudnia w aplikacji mój t-mobile wybrałem nową ofertę z telefonem. Abonament 105zł + Samsung galaxy s10 lite za 599zł.
Zamówienie złożone, jednak nie dostałem na @ umowy i w sumie nic nie dostałem. W poniedziałek zadzwoniłem z pytaniem dlaczego, na co konsultant odparł, że nie ma w systemie żadnego zamówienia ale oczywiście przyjmie i wprowadzi nowe co oczywiście uczynił. Po zakończeniu rozmowy oddzwonił jeszcze do mnie z pytaniem jaką cenę za telefon miałem w apce (599). Tyle samo miałem zapłacić.
Po chwili dostałem na @ komplet dokumentów (byłem wówczas w pracy).
Tego samego dnia wieczorem stwierdziłem, że przejrzę otrzymane dokumenty i troszkę się zdziwiłem.
Cena telefonu na umowie wynosiła zamiast 599zł 799zł, dodatkowo abonament wynosił 125zł ze względu na włączony amazon prime video o którym nawet mowy nie było. Dodatkowo włączone były wszystkie zgody marketingowe o czym również nie było mowy.
Zadzwoniłem do BOA aby wyjaśnić sprawę jednak powiedziano, że paczka zdążyła już wyjechać, mam jej nie odbierać i nic nie mogą zrobić.... Troszkę się poirytowałem gdyż telefon miał być prezentem dla żony ale cóż bywa.... Gdyby konsultant do mnie nie oddzwaniał ponownie z pytaniem o cenę urządzenia mógłbym sprawe uznać za pomyłke, jednak podejrzewam, że zwiększenie ceny oraz włączenie dodatkowych usług były celowe...
Swoje żale wylałem na fanpagu T-mobile, gdzie napisano do mnie standardowe "przykro nam ale nie mamy pańskiego płaszcza"... Następnego odezwał się do mnie poprzez messengera Pan specjalista ds. reklamacji i zażaleń, z którym rozmowa wyglądała niezbyt profesjonalnie z jego strony w moim odczuciu...
Paczka z telefonem przyjechała jednak jej nie odebrałem i tu sprawa powinna się zakończyć jednak nie.
Wczoraj otrzymałem sms od t-mobile z informacją, że uwaga jedzie do mnie przesyłka z przedłużeniem umowy!
Szybko dzwonie do BOA z pytaniem co to i słyszę, że przecież dzisiaj zamówiłem nowy telefon wraz z przedłużeniem umowy!
Powoli wyjaśniłem sytuację konsultantowi, który troszkę zaniemówił z wrażenia, sprawdził w systemie, że zamówienia dokonała ta sama osoba. Ta sama osoba, która wpierw wysłała do mnie telefon 200zł drożej oraz włączyły dodatkowe usługi o których nawet mowy nie było.
Zamówienie tym razem nie zdążyło wyjechać i zostało anulowane....
Nie wymagam gratisów ani super oferty ale po 14stu latach mogliby mnie chociaż mniej dosadnie w uja robić...( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dodam, że wielokrotnie składałem
@patryk-4: wynagrodzenie dla celebrytów reklamujących sieć xd
Telefon.
Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
@Mithrindil: i ja Panu wierzę proszę pana ;)
@patryk-4: No to odpowiem.
Płacę 75zł/mc
W tym mam 75GB internetu - w sam raz, aby nie zastanawiać się czy gdzieś u klienta mi nie zabraknie transferu
11GB internetu w roamingu
W tym mam Office 365 (ok. 40zł/mc w
Kiedyś miałem akcję że dzwoniłem do operatora kablówki na nr stacjonarny który jak się potem okazało był poza moimi pakietami. Po 15 minut oczekiwania połączyłem się z konsultantem i zacząłem omawiać warunki. I w połowie rozmowy po prostu mnie rozłączyło bez ostrzeżenia - skończyły się środki na koncie. Po doładowaniu