Choć moja paranoja podpowiadała ze na koniec i tak przywala mi rachunek (200£) za pozostalych 11 miesiecy zerwanej umowy który będę musiał "odkręcać" to jednak nic takiego sie nie stalo
@cheeseandonion też się z dzbanami z three długo męczyłem bo mi obiecali refund za skradzione pieniądze z konta i kilka razy się musiałem upominać o obiecaną rekompensatę. Z przyjemnością zmieniłem na giffgaff.
@bluehead: dostalem dzis finalny rachunek pocztą i okazało sie że wszystko poszło zgodnie z ich wcześniejszymi telefonicznymi zapewnianiami. Później go wrzucę
@Pieron: wbrew pozorom nie męczyłem sie wcale. Po paru miesiącach problemów ze slabym netem i zasięgiem zadzwoniłem do nich z pretensjami ze "płacę-żądam" Spodziewając sie gadki w stylu "Przepraszamy- pracujemy nad tym.." ku mojemu zdziwieniu anulowali dwa rachunki, przepraszając za udogodnienia i obiecując ze w ciągu najbliższego miesiąca, zasieg wróci do normy. Tak sie jednak nie stalo przez kolejne 3 miechy. Wiec znowu zadzwonilem z jeszcze większymi pretensjami, licząc ze znow
...Uprzedzili mnie ze jesli nie wykorzystam pac-code w ciagu 30 dni to kontynuuje moj kontrakt... postanowilem ze zaryzykuję i poczekam na Black friday i co za tym stoi lepsze oferty, ktore oczywiście się pojawily. Dzwonie do Three prosząc o kolejny pac code, bredząc ze nie moglem wykorzystac poprzedniego, bo bylem bardzo zajety... i tu zaczęły sie jaja...
@mynameis60: wiec gdy zadzwoniłem z prośbą kolejny pac code i potwierdzenie ETF, to nagle typ z działu customer service próbował mi wmowic ze oni nie mieli na mysli żadnego ETF lecz upgrade umowy...( WTF!??!?!) #!$%@? kłamał mnie "w żywe oczy". Jak mu odparłem, ze mam screenshot z rozmowy na czacie, gdzie wyraznie napisane jest, ze odstepują od ETF, to na wieść o tym przerzucil mnie do innego departamentu, gdzie po odsluchaniu
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
#uk
wiec gdy zadzwoniłem z prośbą kolejny pac code i potwierdzenie ETF, to nagle typ z działu customer service próbował mi wmowic ze oni nie mieli na mysli żadnego ETF lecz upgrade umowy...( WTF!??!?!)
#!$%@? kłamał mnie "w żywe oczy". Jak mu odparłem, ze mam screenshot z rozmowy na czacie, gdzie wyraznie napisane jest, ze odstepują od ETF, to na wieść o tym przerzucil mnie do innego departamentu, gdzie po odsluchaniu