Wpis z mikrobloga

Jakie debilne malowanie pasów, kogoś ostro #!$%@?ło.
- jestem czerwony: z mojej perspektywy zielony ma pierwszeństwo - po prawej stronie obrazka mój pas się kończy, po lewej zmieniam pas, na którym zielony już jest i muszę go przepuścić. Czy się mylę?
- jestem zielony - muszę ustąpić pierwszeństwa bo znak, ale komu? Przecież to mój pas. Więc jadę na pewniaka. Sytuacja jak na pasach rozbiegowych przy wjeździe na ekspresówkę, gdzie mam ustąpić pierwszeństwo, ale nie mam komu, np: https://goo.gl/maps/WR2uHuYAYxPuymCJ9
- jestem żółty - jadąc jak na obrazku muszę włączyć migacz w lewo, bo zmieniam pas.

Czy gdzieś się mylę?

#przepisy #prawojazdy #motoryzacja
ssauczo_pauczo - Jakie debilne malowanie pasów, kogoś ostro #!$%@?ło.
- jestem czerw...

źródło: comment_16077779568QD8KT1ODvvCLQgw8ioZbb.jpg

Pobierz
  • 16
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ssauczo_pauczo: pojazd znajdujący się na rondzie ma w tej sytuacji pierwszeństwo przed wjeżdżającym na rondo. Trójkąty na jezdni i znak mówią - ustąp pierwszeństwa przejazdu. Linia przerywana u czerwonego w tym przypadku nie oznacza końca pasa. Jest na pierwszeństwie.
Czy gdzieś się mylę?


@ssauczo_pauczo: Tak, wszędzie.

jestem czerwony: z mojej perspektywy zielony ma pierwszeństwo - po prawej stronie obrazka mój pas się kończy, po lewej zmieniam pas, na którym zielony już jest i muszę go przepuścić. Czy się mylę?


@ssauczo_pauczo: Zielony nie ma pierwszeństwa, bo ma znak A7. Czerwony nie zmienia pasa. Nie każdy fakt przejazdu przez jakieś przerywane kreski oznacza zmianę pasa.

jestem zielony - muszę ustąpić pierwszeństwa
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ssauczo_pauczo: Narysowano linie ciągłą dla pojazdów znajdujących się na prawym pasie, żeby nie mogli zmienić pasa na środkowy i linie przerywaną dla tych po lewej stronie, żeby wiedzieli, że mogą przez nią przejechać.