Wpis z mikrobloga

Od razu mówię, że jestem zielony jeżeli chodzi o tworzenie grafiki, ale chciałbym się nauczyć pewnych rzeczy i potrzebuję, żeby mnie ktoś pokierował od czego zacząć.
A więc tak. Tworzę modele 3d w Zbrush, następnie je drukuję na drukarce 3d i teraz chcę stworzyć jakąś grafikę żeby ją wydrukować na papierze do kalkomanii i przenieść kalkomanię na ten wydruk 3d.
Jakiego programu najlepiej użyć do stworzenia takiej grafiki? Potrzebuję narysować obrys tego modelu 3d (najlepiej jakby można było to zrobić automatycznie z pliku z modelem 3d) i w tym obrysie obiektu stworzyć jakąś grafikę, pokolorować go, narysować jakieś wzory, może wrzucić w to jakieś zdjęcie itp.
Powtarzam jeszcze raz, jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o programy typu photoshop, illustrator czy inkscape. Potrzebuję jakiegoś najprostszego programu żeby najłatwiej zrobić to co powyżej i jakiś tutorial do takich rzeczy. W inne zastosowania grafiki narazie nie chcę wchodzić, wystarczy mi to co opisałem. Pomoże ktoś?
#grafika #digitalpainting #grafikakomputerowa #photoshop #illustrator
  • 9
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@fdsgvf-vfdbd: mogę pomóc bo i pracuje jako grafik i mam doświadczenie w pracy z drukarką 3d, oraz modelami 3d i programami.
Wyjaśnij mi jedno.
Problem jaki napotkałeś - to jakieś trudne do odwzorowania malowanie wydruku, że chcesz, jak rozumiem, wydrukować to na kalce, w potem jakoś wyginając ten papier, ułożyć go tak żeby przerysować?
Jakie zgięcia na model? Jest to powiedzmy jedno zgięcie wertykalne bądź horyzontalne czy więcej? Bo może łatwiej
  • Odpowiedz