Wpis z mikrobloga

#hydraulika #budownictwo
Hej mam pytanie - może głupie, może mondre - nie znam się, to się pytam xd
Co zrobić, jeśli do powiedzmy kuchni mam doprowadzenie tylko zimnej wody (brak podłącznej ciepłej?) a chce mieć w kranie ciepłą/zimną wodę? Tylko w grę wchodzi podgrzewacz przepływowy/ewentualnie mały pojemnościowy gdzieś w szafce?
  • 10
@KrowkaAtomowka: Pytam, bo mam gdzieś na oku dom do kupienia i w jednej łazience działa to na zasadzie butli 11kg gaz + piecyk gazowy, a w reszcie domu (pozostałe 2 łazienki + kuchnia) to podgrzewacze przepływowe.
Ogrzewanie w domu za pomocą kominka oraz maty elektryczne.
Planowałbym zamontować bojler 1xx litrów do CWU, ale to i tak musiałbym przerabiać instalacje - doprowdzić w reszcie miejsc rury z bojlera z ciepłą wodą? (a
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kuziool93: W ile osób będziecie mieszkać? W moim przypadku dla 5 osób zwykły boiler 6 czy 7l schowany w szafce pod zlewem robił robotę - nie ma problemu z czekaniem na ciepłą wodę, a od kiedy pojawiła się zmywarka to już już w ogóle i mniejszy by się nadał.
@Kuziool93: mały pojemnościowy zamontowany pod zlewem. Przepływowy, żeby jego używanie było komfortowe, musi być dużej mocy, a żeby mógł być dużej mocy, musisz mieć naprawdę zdrową instalację elektryczną co w starym domu (jak się domyślam) może być dużym problemem.
@Jarek_P: Dom jest z 2003
@promateosz: Na razie we dwóch ( ͡° ͜ʖ ͡°) jest zmywarka, więc mycie sporadyczne (ręce/kubek itd)
W tym momencie jest tam przepływowy - więc zobaczymy jak będzie dawał rade to zostawimy ewentualnie tak jak piszecie zamontuje pojemnościowy. A jaki macie model?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kuziool93. Z przepływowym, zwłaszcza małym, będziesz się wkurzał, że albo myjesz pojedynczy kubek czy talerz w zimnej wodzie, albo będziesz każdorazowo zlewał 2-3l zimnej wody, zanim ta się nagrzeje.