Wpis z mikrobloga

@Adamalan: nie samymi tflopami sprzęt żyje ( ͡° ͜ʖ ͡°) ms miał więcej to wyciągnęli jako punkt marketingowy (który wykopki łyknęli aż miło) a wyszło jak wyszło ( ͡° ͜ʖ ͡°) rozumiałbym jakby to były tylko gry ubi ale no tak nie jest
@grykom: ile szybciej? Jak duza jest różnica w jakości? Na ile widoczna jest różnica w rozdzialce? Ostatnie testy udowadniają, ze ilosc teraflopow nie ma znaczenia. Istotna jest architektura i to jak gra zostala zaimplementowana pod konsole. Lepiej to wygląda na ps5, tylko bankowo, zaden z wykopków nie byłby w stanie stwierdzić czy gra w danym momencie jest rozgrywana na ps5 czy xsx. Dopiero robienie ultra dokładnych screenow, stawianie ich obok siebie
@ejenes: nie no, wiem i zgadzam się w 100% z tym co napisałeś. Nikt nie zauważy różnicy i nie ma ona większego znaczenia. Mój post to lekkie naśmiewanie się z posiadaczy Xboxa którzy przez x-tygodni (albo i miesięcy) pisali rozprawki jak to Xbox rozniesie PS5 bo ma 2TF więcej, a tymczasem rzeczywistość zweryfikowała jak jest naprawdę.
@grykom: tak samo jak fanboje jarali sie ssd ps5, ktory nie robi kolosalnej różnicy. Dodając funkcje QuickResume, ssd od sony przestaje miec przewagę. Tylko warto dodać, ze QR jest poki co niestabilne i na części grach MS to wyłącza. Choc twierdzą, ze bedzie to poprawiane. Myślę, ze jeszcze z rok lub dwa, zanim gry (3rd party) zaczną w 100% wykorzystać potencjał next genów
@ejenes: Testowałem kilka gier. Ładują się - dosłownie - w kilka sekund.

Mało tego: gdy wybudzasz ps5 ze stanu uśpienia, po wejściu do menu każda gra włącza się natychmiast od momentu, w którym się przerwało.

Sądziłem, ze QR daje super przewagę nad ps5. Po testach sprzętu od Sony, nie ma dla mnie zadnego znaczenia.
@ejenes: Żeby nie było tak różowo - udało mi się trochę popsuć konsole. Menu działa niestabilnie gdy do kolejki pobierania wrzuca się kilkadziesiąt pozycji (udało mi się to zreprodukowac ściągając wszystkie dodatki do mortal kombat X)