Wpis z mikrobloga

Ciekawa praktyka #xkom , mianowicie jako zalogowany użytkownik, gdy wchodzę w kartę produktu mojej zamówionej już w dniu premiery (godz. 14.07-14.10, dokładnie nie podam z obawy o mściwość sklepu i zepchnięcie mnie na krańce kolejki) i gdy spoglądam w opinie, to żadnych nie widzę, a raczej na ułamek sekundy się coś pojawia i na stałe znika. Sytuacja jest inna, gdy uruchamiam kartę prywatną, nagle pokazują się dwie opinie. Pozytywne dodam, opisujące jakże niespodziewanie szybką dostawę. Opinie pracowników nakręcające sprzedaż, czy raczej próba ukrycia opinii, aby nie było, że oni już dostali, a ja nie i mam dalej kisić się w wirtualnej kolejce?

https://i.imgur.com/mvGKZPX.jpg
https://i.imgur.com/BYRHwMI.jpg

#rtx
  • 4
@youmimicanski: Moga ukrywać, jeśli by chceli choć trochę zahamować zapytania o kolejke, ludzie wkurzyliby się, jakby jawnie pokazywali, że karty docierają do kogoś, kto np zamówił później niż oni. Te dwie opinie nowych kupujących zachęcają do kupna, a starzy kupujący, którzy już mają zapisane w ciasteczkach, że tam byli, maja to ukryte. Jakby kod był bublem, to opinie pokazywałyby się i znikały losowo, a tak przy ładowaniu się strony na chwilę