Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
O 22 w niedzielę (nie wiem kiedy mode puści to wyznania) dostaję sms od szefa, że jestem zwolniona i od jutra mam nie przychodzić. Zapytałam jaki jest powód. Odpisał, że za popieranie wandalizmu. Pewnie chodzi mu o to, że udostępniałam zdjęcia z protestu w kościele i kilka innych.

Co mam robić teraz? Czy takie zwolnienie jest legalne? Czytam swoją umowę i jest punkt, że nie mogę swoim wizerunkiem negatywnie wpływać na markę. Ale ja do cholery jestem zwykłą pracownicą, tylko na facebooku mam podane w jakiej firmie pracuję. Nie promuję marki w żaden sposób, nie jestem modelką tylko księgową. Pomóżcie. Jutro rozmowa z szefem, co robić jeśli zechce mnie dyscyplinarnie zwolnić? czy może mnie zwolnić z dnia na dzień? Mam kredyt, ja #!$%@?, jeśli mnie zwolni to jestem w czarnej dupie.

#prawopracy #prawo #protest #aborcja #pytanie #pomocy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f95f8e4c53de577b9aaeede
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 27
@AnonimoweMirkoWyznania: Jak na moje, to zależy od tego co na tych zdjęciach było. Jeśli nie wyrażały poparcia dla zachowania nagannego (np akty wandalizmu, zakłócanie mszy świętej) to myślę, że można się kłócić. Najlepiej porozmawiaj z szefem jak człowiek z człowiekiem.

Nie polecam nagrywania szefa bez jego zgody.
@jarokowa: bez zgody szefa nagranie jest nic nie warte chyba że naprawdę padły by tam mocne słowa to sąd może to uwzględnić.
I w sumie jak nie dyscyplinarnie to wypowiedzenie da i nara cześć ;D