Wpis z mikrobloga

Ej jestem nowy w tych wojenkach, o co chodzi z tym jęczeniem graczy xboxa, że ps jest gorsze? Co chwilę widzę w gorących jakiś post w którym próbują przekonać ludzi, że ps4/ps5 to gówno i że powinni kupić xboxa, bo game pass, bo jakieś granie w chmurze, bo lepszy sprzęt... i widzę u graczy xboxa totalne #!$%@? umysłowe i brak jakiegokolwiek myślenia. I nie chodzi tylko o wykop - mój szwagier też bóldupi, że mam ps4 i, że powinienem kupić xboxa, bo tańszy, bo gamepass, bo coś tam coś tam. No ja #!$%@?ę xD

Nudząc się w pracy przeanalizowałem temat i sprawa z mojej perspektywy wygląda tak:
Jestem takim niedzielnym graczem i od prawie zawsze miałem tylko pc. W 2018 roku kupiłem ps4 pro, bo chciałem pograć w rdr2 i akurat dobra promocja była na black friday. Od tego czasu nie miałem zbyt dużo czasu na granie - przeszedłem rdr2, spider mana, god of war, całą serię uncharted... i to wszystko (a konsolę mam już prawie dwa lata). Oprócz tego gram jeszcze w the last of us 1 i shadow of colossus (obie wersje remastered z ps plus), jak przejdę te dwie gry to kupię sobie nie exclusiwy, ale gry w które zawsze chciałem pograć, ale nie miałem czasu, czyli śródziemie:cień mordoru i wiedźmina 3 z dodatkami.
W dłuższej perspektywie czasu pograłbym z chęcią w the last of us 2, a także w god of war 5 i spider mana 2, czyli w sequele moich ulubionych gier - jeśli nie graliście jeszcze w god of war 4, a zamierzacie to nie klikajcie w spojler.