Wpis z mikrobloga

Jak wygląda obsługa klienta w #homepl

Wołam @home-pl niech się wypowie.

W dniu 3 września przepinam łącze i chce uruchomić nowe serwery DNS.
W panelu klienta nie mogę zmienić ip serwerów zewnętrznych dla domeny bo zwraca mi błąd który niczego nie mówi, nie bo nie... (w załączeniu)

ok godziny 15:50 dzwonię na infolinię i proszę żeby to zmienili, tłumaczę o co chodzi bo Pan wciska mi, że mogę to zrobić samemu... ale nie mogę bo to nie działa.

Pan na infolinii tłumaczy mi, że to się nie uda bo ja chcę 3 adresy podłączyć pod jedną domeną, a poza tym oni tego zrobić nie mogą bo serwery DNS są moje .... tłumaczę że mają właśnie zmienić wpisy wskazujące te moje serwery DNS...

Konsultant wysyła mi maila oraz prosi żebym odpisał na niego i napisał jakie mają być nowe adresy zewnętrznych serwerów DNS. On to zrobi ręcznie ... za chwilę ... może dwie....

Wysyłam i czekam..... godzinę .... po 17 piszę maila kiedy mogę się spodziewać zmiany.... w między czasie reanimuję stare
serwery DNS bo czuję pismo nosem, że to będzie masakra.

Na drugi dzień po 8 piszę kolejnego maila ... z prośbą o przyspieszenie.

Po kolejnych kilku godzinach dzwonie i tłumaczę podaję numer zgłoszenia, ktoś stwierdza, że to skonsultuje ... i po chwili mam zrobione. prawie zapominam o temacie .....

Mija 6 dni pierwszy konsultant prawdopodobnie zostaje rozmrożony jak Maryla Rodowicz i bierze się za robotę ... i odpisuje:

"Dzień dobry,
pragnę poinformować, że nie można modyfikować rekordów, ponieważ domena jest obsługiwana na zewnętrznych serwerach DNS."

tadaaam .... brak mi słów !

a tak poza tym to czekam już trzeci dzień na wydanie kodów authinfo ...
Pozdrawiam
Pobierz jazzu - Jak wygląda obsługa klienta w #homepl

Wołam @home-pl niech się wypowie.

...
źródło: comment_15996557819KXEc315YdKplUIxqZNp5n.jpg
  • 1
@jazzu: Cześć, przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Czy temat został rozwiązany? Jeśli nie - napisz na priv z jakiego adresu email do nas napisałeś i jakiej domeny dotyczy zgłoszenie.