Wpis z mikrobloga

via Android
  • 2
@a_kto_pogada: ludzie wyrażają swoje niezadowolenie na portalu facebook.com na firmę home.pl, a ta firma wysyła pisma o zaprzestanie szkalowania ich dobrego imienia w internecie i usunięcie tych opinii wraz z napisaniem przeprosin.
  • Odpowiedz
@Rexikon: Cenimy dyskusje, sugestie i uwagi użytkowników, ale nie zgadzamy się na kłamstwa, bo opinie i fakty to dwie różne sprawy. Staraliśmy się załatwić sprawę z autorem postów polubownie. Tłumaczyliśmy i prosiliśmy o zweryfikowanie szeregu nieprawdziwych informacji (nigdy opinii, do których każdy ma prawo). Niestety bezskutecznie. Stąd decyzja o podjęciu kroków prawnych.
  • Odpowiedz
@Rexikon: ja kolejny dzień próbuję dostać kody authinfo do swoich domen i zawsze jest coś nie tak z wnioskami.
Czekam ,aż napiszą że wniosek wypełniony niewłaściwym kolorem długopisu.
  • Odpowiedz