Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 388
@darosoldier: ja jestem ciekaw czemu w Farming Simulator nie mogli zrobić normalnego radia jak w GTA lub Fallout

Że nie gra muzyka 24/7 tylko co jakiś czas odpala sie typek i rozmawia o różnościach
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 95
@darosoldier: po co? Przecież to absolutna prawda, sam w aucie puszczam sobie ścieżkę dźwiękową z radia GTA, polecam zajebiste uczucie xD
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@qnebra: wystarczy czekać na FS 25 i może wtedy dodadzą? Bo nie chce mi sie wierzyć że teraz tak nagle to zrobią, wątpie by tak #!$%@?ą fizyke i glebe 3D uciągł taki RTX2080Ti
  • Odpowiedz
ja jestem ciekaw czemu w Farming Simulator nie mogli zrobić normalnego radia jak w GTA lub Fallout


@Skilowi: zawsze możesz sobie dodać swoje radia
chyba że grasz na konsoli to wtedy #!$%@? ci (mi) w dupę
  • Odpowiedz
@Skilowi: Nikt nie mówi od razu o pełnej symulacji gleby, tylko o fizyce pojazdów. Ot chociażby wywrócenie zestawu jadąc za szybko z góry i skręcając, zniszczenia maszyn. Ot, takie atrakcje.
  • Odpowiedz
@Skilowi: radio w GTA to zawsze był ogrom pracy, audycje miały sens, często dostosowywały się do tego jakie misje wykonywał gracz, były miejscami mega zabawne. Trzeba by zatrudnić cały sztab nowych osób a komu by się to oplacalo
  • Odpowiedz
@Skilowi ale wiesz, że za fizykę i glębę nie odpowiada grafika tylko procesor?
@qnebra cattle & crops, w pełni zaimplementowana gleba 3D + reagująca na bierzącą sytuację, na przykład robienie się kałuż po deszczu w dołach/koleinach. Gra tworzona od kilku lat.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ch3mi: niektóre mapy np. GÓRALE na FS17 miały fajną droge przy polach, a niektóre mapy mają "glebę 3D" ale ukrytą pod płastą teksturą, chyba PGR Śliwno na FS19 ma takie coś
  • Odpowiedz