Wpis z mikrobloga

Uszanowanko, ja w związku z moim znaleziskiem https://www.wykop.pl/link/5638181/dpd-zgubilo-wielka-paczke-z-obrazami-mojej-siostry-i-nie-wyjasnia-sytuacji/

Sytuacja bez zmian () Infolinia ciągle zaleca mi kontakt pod email, a kiedy ja mówię, że już dawno to uczyniłam, Pani wykonuje telefon i mówi, że ''sprawa w toku''. To samo czytam w emailach:

Dzień dobry,


jak dotąd nasz proces weryfikacji nie przyniósł pozytywnego rezultatu.

Postępowanie nie zostało zakończone.

Oczekujemy na ostateczną informację z lokalnego oddziału.


Jestem załamana... Reklamacja została zgłoszona za sprawą bezpośredniego nadawcy, czyli Uniwersytetu.
A w ogóle to festiwal zaczął się wczoraj ()
Organizatorzy też kontaktowali się z działem dpd we Francji i nic...
#gorzkiezale #zalesie
  • 8
  • Odpowiedz
@megana_: sytuacja jest tym bardziej niezrozumiała, że w statusie podane są miejsce, data, a nawet godzina przyjęcia przesyłki, a oddział francuski uparcie twierdzi, że nic takiego w ogóle do nich nie dotarło...no to jak? nie można tego zweryfikować, mając szczegółowe dane?( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@megana_: tak wygląda rynek tanich przesyłek, jest tego dużo i czasem coś zginie, czasem ktoś gdzieś położy, za wcześnie/późno zeskanuje, obsługa ma daleko w dupie. ¯\_(ツ)_/¯ w brzoskowym gównopoście potrafiliśmy zgubić wszystko i wszędzie a niektóre paczki znajdowaliśmy po roku xD
  • Odpowiedz
@megana_: nie wiem jak to szukanie wygląda ale znalezienie paczki jakiegoś randoma nie jest żadnym priorytetem dla ludzi którym płacą grosze i mają sortować paczki na czas. Nikt premii za znalezienie paczki nie dostanie + zgubione rzeczy są wpisane w model biznesowy.
  • Odpowiedz