Wpis z mikrobloga

Hej Mirasy, ten x-kom to tak każdego w #!$%@? robi? Miałem ich do tej pory za szanowaną firmę. Zamówiłem 8 dni temu Playstation VR (wtedy była informacja, że towar na stanie). Wieczorem tego dnia dostałem maila, że wyślą 12 czerwca, bo na tamten dzień mają przewidzianą dostawę. Następnego dnia sami z siebie zadzwonili do mnie informując mnie, że wyślą 12 czerwca i najpóźniej we wtorek będzie u mnie (dostawa do Paczkomatu) i czy się na to zgadzam. Zgodziłem się no i oczywiście do dziś nie mam żadnego potwierdzenia wysyłki. Napisałem do nich maila, po czym przed chwilą dostałem odpowiedź

Produkt jest niedostępny, i nie mamy możliwości domówienia produktu ze względu na brak w dystrybucji. Za zaistniałą sytuacje najmocniej przepraszamy.


To na #!$%@? mi pisali o tej dostawie i jeszcze dzwonili, nakręcając mnie dodatkowo? Napaliłem się na ten VR, a tu dupa :/
Jak myślicie, zgłaszać to gdzieś? Dodam, że płaciłem z góry blikiem, więc 8 dni byłem bez tej kasy, a teraz łaskawie mają mi zrobić zwrot.

#xkom
  • 2