Wpis z mikrobloga

#iphone #apple

Pacjent to iPhone 8, od zawsze miał słaby zasięg wifi i zrywał czasem połączenie z routerem który stoi w linii prostej 3 metry od niego (plus strop), inne urządzenia nie mają problemu z tą siecią wifi. Dodatkowo często musiałem mu przypominać żeby się łączył z wifi mimo aktywnej opcji automatycznego łączenia.

Wczoraj jednak wszystko inne działało po sieci a pacjent nie łączył się i wyświetlał błąd ze screena.

Jest czym się martwić czy zrobić restart i olać?
Pobierz aarahon - #iphone #apple

Pacjent to iPhone 8, od zawsze miał słaby zasięg wifi i z...
źródło: comment_1591778154saiwrlZYxhyN2Rk6M46Plj.jpg
  • 7
@KarmelowyJeremiasz: @Mathouse88: @Andriejewicz: pojawiła się lista sieci do połączenia (mam swoje dwie) i wybrałem tę bliżej mnie, próbował połączyć ale końcowo otrzymywałem to powiadomienie.

Połączyłem się bez problemu z routerem, do AP nie mogłem później się podłączyć, wyskakiwało złe hasło. Zapomniałem tę sieć, uruchomiłem ponownie AP i telefon, dalej to samo. Zmieniłem hasło w AP, to samo. Przełączyłem typ hasła na TKIP+AES i ruszyło dopiero.

Na początku obwiniałem AP
@KarmelowyJeremiasz: mam router z modemem LTE i AccessPoint podpięty kablem, oba znajdują się po przeciwnych stronach domu by zapewnić wifi na całym podwórku.

Oba dają różne sieci wifi na paśmie 2.4 GHz, router na kanale 3 a AP na 10. Sieć 1 ma słaby zasięg, sieć 2 ma dobry zasięg i wszystkim działa, czasem mój telefon nie chce się z nią łączyć ale sprzęt wykluczam bo to już drugi router i