Wpis z mikrobloga

@skurvol_Dominik: Jeepa dorwiesz w tej cenie, np ZJ lub bardziej dotyranego XJ. Dużo szpeja do przeróbek, relatywnie tanie części (tańsze niż do japonców). Możesz też popatrzeć na jakiegoś Land Rovera Disco 1 lub 2, ale trzeba się liczyć z rdzą. Ewentualnie Range Rover P38, tani w zakupie, w miarę daje rade, ale trochę cieżki. Z małych #!$%@?ów to jakaś Vitara lub Samuraj.
@skurvol_Dominik: Nie Suchaj @BratProgramisty: podstępnie chce ci wcisnąć LR ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Polecam KIA Retona/ Hyundai Galloper 1/2 są to auta bardzo wdzięczne i tanie w naprawie i mają dużą zdolność terenową oba oparte na starszych konstrukcjach konkurencji ( na licencji Mitsubishi)
Jedyne co polecam zrobić na początku to podwyższyć
T.....o - @skurvol_Dominik: Nie Suchaj @BratProgramisty: podstępnie chce ci wcisnąć L...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BratProgramisty: no takim stanie, który nie budzi większych wątpliwości, prawie zawsze coś nie działa, coś do zrobienia, coś widać na zdjęciach, czego nie ma w opisie. Dodatkowo jak się na tym nie znam ( ͡° ͜ʖ ͡°) ja rozumiem że to stare auto i będzie się #!$%@?ć, ale choć minimum uczciwości w tych ogłoszeniach bym chciał
@BratProgramisty: no ja już jakiś czas tak sobie myślę, że chciałbym, a z drugiej strony myślę, na #!$%@? mi to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Akurat rdzą bym się nie przejmował, bo to na drugie auto, więc bym sobie na spokojnie coś tam grzebał. Jak nie to zaciskam pasa i kupuje dobrego WJ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Odpaleniec: ja do swojego pierwszego Jeepa doszedłem pomnażając majątek po sprzedaży pierwszego auta. Jak tak sobie pomyślę to nawet było to ciekawe zjawisko inwestycyjno-matematyczne. Pierwszą terenówkę kupiłem za 4800, sprzedałem za ok 6500 po chyba roku. Dołożyłem do niej tylko opony za 1200zł. Następną kupiłem za 4200. Zrobiłem remont silnika za ok 800zł i opony znowu za ok 1200. Sprzedałem za ok 7000. Już wtedy się pojawił budżet na pierwszego XJota
@skurvol_Dominik: Miałem Disco2/Disco3/XJ/Pathfindera/Troopera/Frontere/Nive/NissanaKingCab i jeździłem też prawie wszystkim co było terenowe dostępne w PL w ramach przejażdżek od znajomych szczerze powiem że jak chcesz zaczynać to najlepiej serio Gallopera bo mimo że korzysta ze starych rozwiązań jest bardzo wygodny.
@Odpaleniec: Szukaj Gallopera/ Retony bo są w miarę nowoczesne osprzętowo mimo starych rozwiązań napędowych za dychę znajdziesz niepogniłego z palcem w dupie. Jeśli chodzi o Jeepa to za dychę zazwyczaj jakieś