Wpis z mikrobloga

#m365 #xiaomi #hulajnogaelektryczna
Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie...

Na początku roku dotarła do mnie informacja o akcji serwisowej Xiaomi dotyczącej wymiany aluminiowych zaczepów w hulajnogach. Zarejestrowałem się na stronie, podałem skan dowodu zakupu, numer seryjny, wszystko co tam chcieli i miało być info w marcu co dalej. Potem wybuchł koronacyrk i tak nastał czerwiec, a wiadomości żadnych brak. No i się nie doczekałem - zaczep w hulajnodze żony dziś się poddał. ()

Ktoś się orientuje co z tą akcją serwisową? Jest gdzieś miejsce, gdzie mogę się zgłosić? Hulajnoga kupiona w Polsce, lecz nie z oficjalnej dystrybucji (podobno to nie miał być problem). Z góry dziękuję za info.
  • 4
  • Odpowiedz
@Niszczycielski_Muminek: zgłoś się mailowo do CCS z numerem seryjnym hulajki, a oni pokierują Cię dalej jak dostarczyć im sprzęt. Ja wysyłam swój wehikuł w tym tygodniu.

Sama akcja jest śmieszna, bo do dzisiaj nikt nie dostał maila, o którym wspominasz i trzeba się samemu fatygować ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz