Wpis z mikrobloga

@pepepanpatryk: ja miałem uchwyt wydrukowany 3d przyklejony na sugru na szczęce, ale po obejrzeniu kilku wypadków stwierdziłem, że kamera na kasku to średni pomysł i przeniosłem ją na kierownicę. Doprowadziłem sobie zasilanie i przynajmniej nie muszę martwić się o baterię.
@pepepanpatryk: wg mnie kamerka na wysokości brody to najlepsze miejsce, jeśli idealnie na środku jest spore wybrzuszenie i lep 3M nie będzie trzymał całą powierzchnią, to sprawdź miejsce 4cm obok, ten lep 3M (taśma 3M) wystarczy, że będzie kleił się do przynajmniej 50% powierzchni kasku, także jakby po bokach kilka milimetrów taśmy nie miało styku, to nie martw się o to, bo nawet jazda w ulewę nie odklei tego więc prędzej
@Delfin17: kask jest zaprojektowany w taki sposób, aby nie miał wystających elementów. Ma to na celu minimalizację ryzyka, że podczas dzwona zaczepisz o coś, co spowoduje szarpnięcie głową i w rezultacie zostanie uszkodzony np rdzeń kręgowy. Zresztą niektóre teorie odnośnie wypadku Michaela Schumachera na nartach mówią, że to właśnie przez kamerę na kasku jego wypadek był tak fatalny w skutkach. link
@Drooz666: @Issac: @Delfin17: tylko jak ogromna ilość zbiegów okoliczności musi zajść, by kamerka była przyczyną zgonu? Gdybyśmy wzięli tysiąc motocyklistów z kamerką na kasku, to zgaduję, że być może tylko w jednym przypadku byłaby teoria typu "50% szans, że kamerka przyczyniła się do śmierci", a w pozostałych przypadkach motocyklista uderzając w auto by przeleciał przez maskę i sunął xx metrów po ziemi, a inni by latali w powietrzu jak
@Drooz666: interkom masz z boku kasku, może wydaje CI się, że on super solidnie się trzyma, ale jak uderzyłbyś lekko w ścianę, z boku, to całe mocowanie by wyślizgnęło się z łatwością ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Delfin17: z intercomem też jeżdżę, jest on dużo mniej wystający niż kamera, ale też pewnie może być zgubny. Aczkolwiek Cardo którego używam wyskakuje bardzo łatwo przy nawet nie dużym szarpnięciu. Wychodzę jednak z założenia, że ostrzeżenie od jadącego za mną motocyklisty może uratować mi życie i jakoś sobie to usprawiedliwiam :D.
@Hamza: pewnie masz rację, ale jak moja różowa zaliczyła szlifa, to właśnie o asfalt przywaliła szczęką na ktorej miała kamerę. Co ciekawe nie oderwało się mocowanie tylko pękła ramka kamerki, a mocowanie zostało przy kasku. Wolę nie liczyć na to, że następnym razem też się uda i nic poważnego się nie stanie.
@Hamza: nie, szlifa miała na 125, miała komplet tekstylny na sobie. Kask do wymiany, na ciuchach praktycznie nie ma śladu (było mokro, prędkość 45 km/h). Bolący łokieć i duży siniak na nodze, tyle z obrażeń. Zrazić się nie zraziła, bo już zdążyła prawko zrobić i dalej ze mną jeździ ;).
@Drooz666: to wtedy została opcja na zamówienie, niektórzy je robią, ale nieważne już.

A ten 310r w jednym malowaniu bardzo ładny. Jakie były jej pierwsze wrażenia po przesiadce? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Hamza: ja mam niebieskie, ktore chyba najrzadziej wystepuje. Ogólnie jest bardzo zadowolona, lekkie i zwinne moto, którym łatwiej się jeździ niż Mt-07 z OSK. Wiadomo, że nie zaszkodziło by więcej mocy, ani lepsze hamulce, ale wtedy cena też była inna, a tak kosztuje tyle co japońskie 125.
@pepepanpatryk: kamerka z przodu na wysokości brody tak jak wszyscy jeżdżą. Akcesoria plastikowe gopro + przylepiec wystarczy. Ta taśma przylepna zdaje egzamin. Trzyma się od wielu sezonów.

w razie centralnego uderzenia głowy o beton gdzie jest kamerka i jej mocowanie - wbija Ci się w czaszkę


@Issac: co za bzdura. W razie uderzenia to te chińskie łączenia "gopro" #!$%@?ą się w drobny mak. Są na tyle wytrzymałe aby podmuch wiatru