Wpis z mikrobloga

@mamut2000: tylko model 3 to auto z półki średniej , najtańszy model w oferciea Porshe Taycan... No cóż. Moim zdaniem te "wielkie koncerny" przegrywają z Tesla z kretesem. Nie są w stanie zaproponować nic nowatorskiego.
@e3b0c: To jest temat na inna rozmowe, ale nie masz racji. Dzisiejasza oferta Tesli nie ma sobie rownych, to prawda, ale trzeba miec szerszy obraz. Tesla zaczynala kilkanascie lat temu i przez wiekszosc swej historii byla absolutnie bezkonkurencyjna. Dzisiaj jest na rynku kilkanascie modeli, ktorego moga byc rozwazane jako alternatywa dla Tesli, glownie ze wzgledu na nizsza cene. Mamy Porsche Taycan, ktory pokazal wyzszosc na Teslami w dziedzinie prowadzenia, osiagow (0-200
autopilot, ktory jednak dla wielu kierowcow nie ma zadnego znaczenia


@mamut2000: śmiała teza. Moim zdaniem jest (a nawet jeśli nie jest to niedługo będzie) zupełnie odwrotnie. Gdy tylko przepisy to konkretnie uregulują to będzie przyszłość motoryzacji. Tesla uciekła wszystkim o dekadę. Tesla to ogromna sieć głębokiego uczenia, daje updaty co kilka tygodni na podstawie rzeczywistych danych.
Co do Polestar, stawiam że podzieli los Fiskera i innych ale życzę jak najlepiej bo
Taycan jest na pewno ładniejszy i oryginalny, a co do wnętrza to zapewne jest to poziom Panamery.


@niezwornowazony: Siedziałem w Panamerze i to było ogromne rozczarowanie. Owszem wygląda wspaniale. Ale samochód jest ogromny z zewnątrz a w środku strasznie ciasno a do tego wszystko zabudowane z małą ilością schowków. I do tego cena....
kupują ich Panamery jak głupi mogą kupić Skode Fabie,


@jejfan1: Też mnie to dziwi. Taka fabia nie dość że z dwa razy mniejsza z zewnątrz to ma dużo więcej miejsca w środku niż Panamera. Nie ma tego poczucia klaustrofobii.
@zzapal: ja jechałem kilka razy Panamerą tą pierwszą i wrażenia były dobre, ale faktycznie - środek jest raczej otulający ( ͡° ͜ʖ ͡°) mi to akurat pasowało i gra to ze sportowym charakterem marki. Jakość materiałów i wykończenia to jednak wysoki poziom. Co do praktyczności to się nie wypowiem
@niezwornowazony: Ja lubię komfort ale też możliwość rozprężenia się, poruszania nogami na boki, przesunięcia nóg raz przy pedałach raz przysuniete bliżej siedzenia (tempomat jest fajny :)). Ale w takiej Panamerze to niestety - zajmujesz miejsce i jak siadles taknsiedz bo nie masz miejsca się ruszyć. Fajne na tor, ale na dłuższą jazdę takie coś mnie męczy.
@mamut2000: Wg oficjalnych testów (WLTP) Tesla 3 LR ma większy zasięg i na razie tego bym się trzymał. To że jeden gość twierdzi że udało mu się na autostradzie przekroczyć deklarowany zasięg a inny gość twierdzi iż nie udało mu się osiągnąć deklarowanego zasięgu to tylko anegdotyczne dowody.