Wpis z mikrobloga

Cześć,
Są tutaj może posiadacze, albo osoby mające styczność z Accordem VIII? Poszukuję wszelakich przydatnych informacji na temat Hondy. Głównie interesuje mnie silnik 2.4 VTEC, ewentualnie 2.2 DTEC. Jak wygląda kwestia spalania tych jednostek? Jak spisują się automatyczne skrzynie biegów? Siedzą tam chyba klasyczne hyrdokinetyki, czyli powinno być prosto i przyjemnie, jak w jest w praktyce? No i jak wygląda ta mistyczna korozja na Japończykach? Poprawiło się coś w tej kwestii w ostatniej generacji Accorda? Na co zwracać szczególnie uwagę, gdzie zaglądać, czego się spodziewać?

Zaczynam analizować sobie rynek bo poszukuję "nowego" samochodu. Niemców jakoś za bardzo nie chcę. Mam na oku kilka samochodów, mam już myślę wstępnie potrzebne informacje, ale Accord podoba mi się przeokropnie i nie ukrywam, że był bym radosnym człowiekiem mogąc tak owego posiadać :).

Będę bardzo wdzięczny za wszystkie informacje i wskazówki.

#samochody #mechanikasamochodowa #honda #motoryzacja
  • 4
  • Odpowiedz
2.4 jest spoko, ale nie ciągnie jakoś szczególnie. Znajomy wymieniał automat, to kupił używkę z małym przebiegiem za 7, lub stówek. Obgadam z nim temat i później napisze Ci więcej.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Glenroy: mam VII 2.4 Type-S w manualu, tata jeździ VIII 2.4 Executive w automacie. Ogólnie nie jestem fanem japoncow, ale oba auta serdecznie polecam. Z korozją bywa różnie, akurat obie budy mamy zdrowe, z tym że ja podłogę i resztę mam czystą całkiem, w VIII wychodzi troszkę rudej ale nie więcej niż na innych Niemcach. Gdybym miał zmieniać to wziąłbym w ciemno VIII w automacie, może demonem szybkości nie jest bo
  • Odpowiedz
Jeśli będziesz chciał kupić od sprawdzonego sprzedawcy to polecam zajrzeć na http://autoprofesja.com.pl/ W ofercie głównie Hondy, często od pierwszego właściciela, polskiego salonu.
Zaglądaj też na ich FB bo czasami są tam auta, które nie wskakują na stronę, tak szybko schodzą. Np. taki akord był ostatnio: http://autoprofesja.com.pl/880,honda-accord-24-executive-2011-1-wlasciciel-krajowa-serwis-tylko-aso-fv23-.html
  • Odpowiedz
2.4 jest spoko, ale nie ciągnie jakoś szczególnie.


@macgowan: Nie potrzebuję demona prędkości :). Czym się miałem wyszumieć, to się już wyszumiałem. Teraz szukam po prostu fajnego samochodu na krótsze i dłuższe trasy, możliwie prostego, bez żadnych bezpośrednich wtrysków, VGT etc. żeby w miarę sprawnie móc wyprzedzić np. ciężarówkę. Myślałem o dieslach, ale nie chcę się chyba w to pchać, turbo benzyniaki, niby spoko, ale po doświadczeniach z wolnossakami, chcę fajnego
  • Odpowiedz