Wpis z mikrobloga

Jaki hosting polecacie ma podstawowa stronę na wordpressie? Przyzwoity stosunek ceny do możliwości. Ps. Dobrze żeby po 1 przedłużeniu cena nie wzrastała znacznie.. z góry dzięki jestem totalnym laikiem. Jakby ktoś miał link do rzetelnego niesponsorowanego porównania to byłbym wdzięczny.
Hostinger / DreamHost / siteground / OVH ?
#webdev #webdevhelp #hosting #webdesign #internet
  • 24
Przyzwoity stosunek ceny do możliwości.


@vanvolf: Dla skryptu Wordpress polecamy Hosting Cloud Basic w nazwa.pl. Jest to optymalne rozwiązanie hostingowe, oparte na technologii chmury internetowej (jedna strona obsługiwana jest przez setki serwerów, nie przez pojedynczy serwer, a dzięki zastosowaniu bardzo szybkich procesorów i wydajnych dysków Intel Optane - można być pewnym, że strony Wordpress będą wczytywały się błyskawicznie). Cloud Hosting oferuje moc obliczeniową setek serwerów, a nie pojedynczego serwera jak w
Ps. Dobrze żeby po 1 przedłużeniu cena nie wzrastała znacznie.. z góry dzięki jestem totalnym laikiem.


@vanvolf: OVH.pl za przedłużenie np. domeny .pl zapłacisz 55,34 PLN brutto, u Nazwa.pl tylko 147,6 PLN brutto. Nie korzystaj, gigantyczna marża. Cena hostingu wzrasta o 123 PLN brutto, plus jak korzystasz z zewnętrznego rejestratora domen to skorzystanie z DNS Anycast to dodatkowe 123 PLN brutto.

Konfiguracja: mydevil (hosting) + ovh (domeny) śmiało mogę polecić, bez
Wyjaśniając to co napisał devones:

plus jak korzystasz z zewnętrznego rejestratora domen to skorzystanie z DNS Anycast


@vanvolf: Koszt serwera w nazwa.pl to 100 zł netto za 100 GB w pierwszym roku, 200 zł netto w drugim roku. Domenę można mieć zarejestrowaną w dowolnej firmie. W nazwa.pl nie ma konieczności korzystania z DNS Anycast, jeżeli użytkownik nie chce wykorzystywać usług zawartych w tym pakiecie. Domenę można zawsze utrzymywać na DNSach
Forum WHT nie warto polecać od czasu kiedy zostało kupione przez nazwa.pl

@devones: Tego nie wiedziałem, dzięki.