Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@shroon mam 180 wzrostu, i spokojnie da się robić większe odległości. Na f4i jest lepsza pozycja przy mniejszych prędkościach. U mnie przeloty autostradami z prędkościami 130+ są wygodniejsze niż jazda ~80 po zakrętach, bo wtedy jednak trochę łapy dostają. Tak więc spokojnie atakuj na dłuższe trasy.

@Jofiel czarna ładna, ale jednak malowanie HRC najlepsze. Zrobiłem 600km+ z wizytą na torze jednego dnia, i nie miałem dosyć jazdy. Trasy 1000km+ to też dla
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@shroon mam tankbak givi 15l albo 9l, wolę 9 bo jest mniejsza. Do tego sakwy Givi, a na zadupku siatką przypięty plecak. Spokojnie w taki zestaw pakuję się na 3 tygodnie :) spalanie 6l, w f4i powinieneś mieć takie same.
  • Odpowiedz
@Nfvr: Jak wychodził to był klasyfikowany jako sport, po wypuszczeniu serii RR to faktycznie teraz traktowany jest jako ST. Porównanie do VFR ok, ale to Tracera? No w życiu. Totalnie inna pozycja kierowcy.
  • Odpowiedz
@shroon: no moze jeszcze Z1000SX (duzo mocniejszy) i Supersport 939 (mocniejszy, duzooo wiekszy moment).

F4i to przyjazny, uniwersalny motocykl, pozycja raczej neutralna, miekkie zawieszenie, slabsze hamulce, etc. Nie jest to sport tak jak rozumiemy sport czyli RR, R6, Daytona 675, ZX6R.

Nie rozumiem Twojego oburzenia - to nie jest przytyk - stwierdzenie faktu.

Nawet wyszla wersja Sport, gdyz potencjalni kupcy nie uznawali go specjalnie jako motocykl sportowy.
  • Odpowiedz
@Nfvr: Nie oburzam się, tylko trochę nie rozumiem dlaczego do Tracera go porównałeś, jak to totalnie inna pozycja kierowcy i inna geometria pojazdu.
F4i przyjazny fakt- raczej będę go miał aż się sam nie rozsypie czyli jeszcze jakieś 100k km ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@shroon: to jest swietny motocykl, ale jezeli mialbym sie czepic porownania z tracerem. To z tej dwojki tracer jest duzo bardziej agresywnym i zadziornym motocyklem.
  • Odpowiedz