Wpis z mikrobloga

Matko bosko!
Gram od wczoraj na #ps4 i w ogóle nie umiem jeździć. Asysty powyłączane, jako tako mi idzie w jedynie rallycrossie. Miota samochodem jak szatan, muszę się nakręcić G29 jak kierowca Stara bez wspomagania na parkingu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie to co w Gran Turismo gdzie z aptekarską precyzją trafiam w szyty zakrętów a feedback kierownicy jest precyzyjny.
Czy trzeba urodzić się w Finlandii, żeby być w to dobrym? ( ͡ ͜ʖ ͡)
#dirtrally2
  • 10
@Just_Doesnt_Know: Najbardziej to mnie w sumie wkurza, że trzeba machać w każdym zakręcie o 900 stopni. A nie widzę opcji żeby zmniejszyć kąt obrotu kierownicy do np 720 czy 540 stopni. No i zerowy feedback na asfalcie.
@Sl_w_k_1: Miałem wczoraj ten sam zamiar. Ale teraz jak wyjdzie ładny zakręt to się człowiek wewnętrznie raduje. To takie widać wyścigowe soulsy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Zelazko_MPM: próg wejścia jest wysoki, ale zacznij od słabych aut żeby się przyzwyczaić i przechodź do coraz szybszych maszyn i bedziesz miał od cholery funu, a 900 to dobry kąt, o ile kierownica w grze zgrywa Ci się z kontrolerem
@Zelazko_MPM: dam ci lajfhaka.

Wejdz w kalibracje i tak gdzie ci kaze dac kieroenice na maksa w lewo lub prawo to daj gdzies 180st. Pozniej w drugim etapie pokrec kierownica tak, zeby na dole bylo te 400-500stopni.

Dzieki temu nie trzeba bedzie jak debil krecic.

Pozniej mozesz w Input sprawdzic ile musisz nakrecic kiera by miec 100% w jedna lub druga strone. Ja ustawiam tak, by bylo to okolo 170st i
@dwiestronyhistorii: @Zelazko_MPM: Też na padzie sobie radziłem, nawet udało mi się kiedyś powbijać parę czasów w time attack top60. Jak niedawno odpaliłem na kierownicy to łooooo panie. Chwilowo odpuściłem, uczę się jeździć w ACC, w GT3 na torze nie trzeba tak kręcić przez to ciężko później się przestawić na Dirta.