Aktywne Wpisy
hellyea +12
white_cap123 +9
Prawdziwy przegryw to nie jest ten co nigdy nie ruchał.
Prawdziwy przegryw to ten co ruchał, miał powodzenie, a potem coś się w życiu popsuło, utrata zdrowia, wyglądu i utrata powodzenia.
Jak nigdy nie ruchałeś i nie zaznałeś bliskości kobiety to nic nie straciłeś, bo nie da się stracić czegoś, czego się nie posiadało.
Największym bólem jest zaznać tego wspaniałego uczucia na chwilę a potem bezpowrotnie je utracić, ale tego nie zrozumiecie,
Prawdziwy przegryw to ten co ruchał, miał powodzenie, a potem coś się w życiu popsuło, utrata zdrowia, wyglądu i utrata powodzenia.
Jak nigdy nie ruchałeś i nie zaznałeś bliskości kobiety to nic nie straciłeś, bo nie da się stracić czegoś, czego się nie posiadało.
Największym bólem jest zaznać tego wspaniałego uczucia na chwilę a potem bezpowrotnie je utracić, ale tego nie zrozumiecie,
#covid19
#przegryw
Nie ma to jak zostać #!$%@? z roboty z powodu choroby przewlekłej.
tldr na końcu
Po kontakcie telefonicznym z mojej strony z przełożonym w firmie Virgin mobile Polska, została przekazana mi informacja o zakończeniu współpracy. Ten sam los podzieliło w dniu dzisiejszym (26.03.2020) około 50% pracowników (miłej ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) obsługi klienta.
Powodem zwolnienia była, uwaga uwaga: "Troska o ich zdrowie w obliczu obecnej sytuacji"
Zwolnieni pracownicy to między innymi osoby z chorobami układu krążenia / serca bądź po przejściu np. zawału czyli w grupie podwyższonego ryzyka. Firma również nie była w stanie zapewnić każdemu pracownikowi sprzętu potrzebnego do pracy zdalnej, część osób z obsługi klienta dalej musi dojeżdżać (w niektórych przypadkach 50km) do pracy.
Osobiście byłem w grupie osób pomagających wdrożyć pracę zdalną XD
Sam fakt, iż prace zdalną wprowadzają dopiero 26 marca XD
Oczywiście jakby mało było srania do mordy pracownikom, informację o zwolnieniu niektórych pracowników bądź jak ktoś woli "zawieszeniu umowy na czas nieokreślony" została przekazana im dopiero po ICH kontakcie z pracodawcą.
Oraz mój faworyt jakbyście jeszcze nie byli świadomi skali absurdu, fragment maila wysłanego do pracowników:
"Mogę obiecać, że gdy tylko sytuacja w Polsce poprawi się na tyle że miną ryzyka dla zdrowia i ograniczenia prawne a Virgin powróci do standardowego sposoby działania w zakresie obsługi klienta wrócimy do Was.
Jeśli tylko zechcecie ponownie dołączyć do Zespołu CMOK będziecie brani pod uwagę w pierwszej kolejności spośród wszystkich innych kandydatów.
Pozostańmy w kontakcie !"
tldr: Sam musiałem prosić się o informację czy #!$%@? mnie z roboty (co zrobili), z powodu znalezienia się w grupie podwyższonego ryzyka