Wpis z mikrobloga

Mam pewien problem z tym obiektem (powedzmy, że jest to tor wyścigowy). Czy da się w blenderze nałożyć go na płaską powierzchnię, zachowując przy tym dokładne odległości? Jeśli go zeskaluję w Z do 0 to obiekt się spłaszczy i "ściągnie" tak jak widać to na drugim obrazku. Moim celem jest rozciągnięcie go na płaszczyźnie przy zachowniu odpowiedniej skali tak, bym mógł sobie później wydrukować na kartce a4 i wyciąć.
#blender #grafika3d
RobatM - Mam pewien problem z tym obiektem (powedzmy, że jest to tor wyścigowy). Czy ...

źródło: comment_1585156501GwdQYBL8ICyqM11wKpbIzK.jpg

Pobierz
  • 8
@sm_m: @sirgorn: Dziękuję za obydwie opowiedzi. UV próbowałem wcześniej ale dziwnie się odkształcał, teraz zorientowałem się że wystarczy zmienić metodę z angle based na conformal i jest ok. Natomiast zarówno z UV jak i export paper mam jeszcze jeden problem. Jest inny rozmiar ekportowanego obiektu. Zależy mi na tym żeby zachować skalę modelu. Macie może jakiś pomysł?
Zadając pytanie i mówiąc o drukowaniu na drukarce chciałem tylko zobrazować o co mi chodzi. W rzeczywistości model ma mieć około metra więc zmniejszanie tego do formatu a4 nic mi nie daje :(