Wpis z mikrobloga

Musiałem dokonać korekcji w zamówieniu w pewnym sklepie elektronicznym, ponieważ nie mieli na stanie komponentu, który mnie interesuje, mimo że na stronie internetowej widnieje informacja, że jest on dostępny. Korekcji dokonałem drogą mailową, ponieważ taką mi zasugerowano. Czy jeśli mailowo wybrałem zamiennik po określonej cenie, a w ciągu trzydziestu minut po wysłaniu maila cena tej części zmieniła się na droższą to w tej sytuacji, która cena mnie obowiązuje? Zanim dostałem odpowiedź na maila cena produktu już była droższa i zostałem policzony drożej.

#pytanie #komputery
  • 3
Zamówienie anulowałem już parę godzin temu, ale ta sprawa dalej nie daje mi spokoju. Zadzwoniłem jeszcze przed chwilą na ich infolinię i powiedzieli mi, że obowiązującą ceną jest ta, która widniała w momencie czytania maila przez ich pracownika, totalna abstrakcja.