Wpis z mikrobloga

@Kilikrst musiałeś już to aktywować wcześniej a teraz przyszła dopiero aktywacja, zapewne usługodawca Direct Billing Teleaudio, na wszelki zadzwoń na infolinię, dadzą Ci namiary na dokładnego usługodawcę i z nim możesz ustalić skąd to i co i jak, wiem bo już to przerabiałem :)
  • Odpowiedz
  • 0
@PlusCzyMinus dzięki, rzeczywiście bylo jak mówisz.

Najlepsze #!$%@? jest to ze pare miesięcy temu naliczyli mi po 35zl chyba przez dwa miechy (jakos to wyklocilem ze mi to skorygowali) bo tez w jakies gówno sie zasubskrybowalo. Kazalem im wyłączyć uslugi premium. A dzisiaj mi powiedzieli ze no mam wyłączone, ale od 35zl, a teraz sie włączyła za mniej :o. Kazalem teraz ustawić 0zl
  • Odpowiedz