Wpis z mikrobloga

Myślicie, że powinnam iść na zwolnienie lekarskie? Jestem w ciąży, pierwszy trymestr. Mam kontakt z bardzo wieloma osobami, szczególnie w ostatnich dniach (jestem pielęgniarką w prywatnej przychodni, pracuję zarówno w zabiegowym, jak i na rejestracji). Czuję się dobrze, ale z drugiej strony nie wiem czy chcę ryzykować. Rozmawiałam z szefową i ona twierdzi, że nie wyobraża sobie abym szła teraz na zwolnienie bo będzie już totalny sajgon w pracy. Rozmawiałam z mężem i on wręcz się ze mną kłoci, zę powinnam iść na zwolnienie.
  • 53
  • Odpowiedz
@marta_am: oczywiście! zachorujesz to nie będziesz mogła używać większości leków. Szefowa niech się wali bo to nie ona jest w ciąży i to nie ona będzie ponosić konsekwencji choroby (jakiejkolwiek). Pewnie jesteś młoda więc to nie jest Twoja ostatnia szefowa ;) Uważam że kobiety pielęgniarki, farmaceutki praktycznie z chwilą zajścia w ciążę powinny iść na zwolnienie lub zmienić zakres obowiązków aby nie mieć kontaktu z setkami chorych ludzi dziennie
  • Odpowiedz
TAK ! @marta_am: bez żadnej dyskusji, idź do lekarza da zwolnienie. Jakbyś nie miała kontaktu z ludźmi to ok...ale pracujesz w przychodni.
Szefowa jest niepoważna, rozważ zmianę pracy. Proszę daj znać na co się zdecydowałaś...i postąp mądrze. Praca to tylko praca. TYLKO
  • Odpowiedz
@FulTun: @ZielonkaUno: Nie jest, ciaża była planowana ale zaszłam w styczniu, jak jeszcze problemu nie było. Obecnie na miejscu zostały nas w pracy 3 (2 osoby na próbnym odeszły z pracy, dwie są na zwolnieniu). Jesli odejdę, to najprawdopodobniej przychodnia stanie i dlatego szefowa panikuje, bo to jedna z placówek duzej sieci. Ale macie rację, pierdzielę to. Jutro mam wizytę u ginekologa i idę na zwolnienie.
  • Odpowiedz
@marta_am: studia pielęgniarskie zaocznie robiłaś w wyższej szkole hałasu?