Wpis z mikrobloga

Lepsza oferta u operatora komórkowego.

tl;dr: Przeprowadź procedurę przeniesienia numer tel. abonamentowego do innego operatora - obecny operator zostanie odpytany czy nie zalegasz z rachunkami - będzie wiedział, że już go nie lubisz i nagle znajdzie się naprawdę rewelacyjna oferta przedłużeniowa i to na czas nieokreślony.

Cześć

Nie chwalę się, nie żalę się tylko po prostu informuję - może komuś to pomoże.

Siedziałem sobie kilka lat w Play ABO firmowy, potem zmigrowałem do RedBullMobile i zmigrowałem numer syna na kartę (prepaid Play --> RBM Abo). Stan taki trwał półtora roku, ale dziecię rośnie, potrzeby ma coraz większe i gigabajtów zaczęło brakować...

Co jakiś czas Play odzywał się ze standardową rozmową dot. zwiększenia abonamentu, ale jak zwykle nie było nic ciekawego.

RMB wybrałem ze względu na to, że Play miał zasięg wszystkich czterech operatorów w roamingu krajowym (obecnie ma zasięg sieci macierzystej, Orange i T-Mobile), co czasami się bardzo przydawało, dodatkowym atutem byłą umowa na czas nieokreślony, no i niewykorzystany pakiet internetu przechodzący na dwa (trzy) miesiące - 29 zł brutto/msc. Wiem, że dałoby się taniej o 4-5 zł, ale dla mnie bajka, ze względu na roaming krajowy.

Dziecię jęczy, że za mało, tata myśli...
W listopadzie 2019r. - dzwoni RBM z propozycją zmiany taryfy z czasu nieokreślonego (10GB, 29zł) na czas określony 24msc - 15GB, 25zł.

Byłęm skłonny napisać TAK w SMS-ie potwierdzającym, ale był taki zapie%^&ol w robocie, że czas minął...

Dwa tygodnie temu dzwoni Play - super %^&*$ oferta - na numerze syna mogą podnieść limit transferu z 10 do 20 GB - abonament wyniesie jedyne 55zł /msc. - odesłałem konsultanta na drzewo.

Tydzień temu dziecię me - poprosiło, żebym sprawdził ofertę Nju. Sprawdziłem, sprawdziłem też inne, w tym MNVO - niektóre wyglądają zachęcająco, ale jeśli nie będzie prądu w gniazdku - musiałbym rozmawiać z przedłużaczem - jestem na to za stary, więc zostają tylko sieci macierzyste z ich submarkami.

Tak łatwo się nie poddam - zadzwoniłem na infolinię Playa - próbowałem wywalczyć lepszą ofertę - "na drzewo" mi powiedzieli, mimo że byłem przełączany do dwóch kolejnych działów utrzymaniowych i trzy razy musiałem podawać nazwisko panieńskie córki mojego pradziadka ze strony wujka. Prawie godzina stracona na telefonie i niecałe 11zł doliczone do rachunku - nie da się i już... No i c&^j, no to przenoszę syna do innej sieci.

Ostatecznie stanęło na Plushu - dziecię też przeanalizowało ofertę i stwierdziło, że całkiem dobra (za 25zł 10GB na start plus 10 GB na YouTube, plus społecznościówka bez zużywania transferu, to tak jakby dostał z miejsca 20GB) i wczoraj w ciągu kilkunastu minut przemiłej rozmowy zacząłem proces migracji numeru do Plus(h)a. Wymagało to oczywiście udzielenia kilku zgód, m.in. odpytania innych operatorów czy nie zalegam z rachunkami...

Nie, nie zalegam, płacę przed terminem, a z prepaida u syna się wyleczyłem, bo wychodził drożej niż abo.

Takie odpytanie w bazie obecnego operatora chyba rodzi jakieś konsekwencje - skoro jest pytanie to znaczy, że chcę uciekać...

Dzisiaj ok. 9:00 zadzwonił Play... z ciekawości zgodziłem się posłuchać, jaką teraz mają ofertę, żeby z przyjemnością powiedzieć, że TAKIEGO WAŁA! bo wczoraj zmigrowałem abonament syna.

Ale wiecie co - nagle się dało zrobić ABO na czas nieokreślony za 25zł, wszystko no limit i 25GB w pakiecie, który co prawda nie przechodzi na kolejne miesiące, co w tym przypadku już nie jest wadą oferty. Co ciekawe - oferta przeszłą oddzielnie na obydwa numery tel. - nie ma łączonego duetu, etc.

Do Plus(h)a zadzwoniłem po pracy i odwołałem kuriera z umową i kartą SIM, jednak obecny operator stanął na wysokości zadania, tylko dlaczego po takich przebojach?!?

Z ciekawostek - dziecię często wykorzystywało transfer, ja nigdy, bo raczej siedzę w zasięgu WiFi - Play NIGDY nie kontaktował się w sprawie mojego numeru.

No to tyle informacji...

Jeśli macie numer na ABO - doprowadzajcie do ostateczności – zlecajcie jego przeniesienie - a dostaniecie ostateczną ofertę...

Pozdrawiam
Damian

ps. dwa tygodnie temu wysłałem wypowiedzenie (potwierdzone) do UPC - czekam na kontakt ;)
  • 1