Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chciałbym zapytać o #perfumy tylko bez beki.
Chodzi o Creed Aventus, który mi się niesamowicie podoba. Ale:
-Czy ten zapach będzie ok dla 16 latka? Chciałbym go nosić na codzień do szkoły
-Może jednak coś typu La Nuit de l'homme? Zapach ma przyciągać samice jak magnes.

Może ktoś poleci coś lepszego, ja jestem nowy w temacie, właściwie to wybieram moje pierwsze porządne perfumy w życiu. Cena nie gra roli (no dobra, bez przesady, ma być najlepiej 3 - cyfrowa;)) I tak jak napisałem wyżej, magnes na samice, panowie.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 12
magnes na samice


@AnonimoweMirkoWyznania: perfumy tego nie robią. Charakter/osobowość i morda. To robi robote. Perfumy są tylko dopełnieniem. Tu widzę oczekiwanie, że perfumy załatwia wszystko.

Poza tym, jak piszesz samice, to sorry ale wyobraźnia podsuwa mi obraz zakompleksionego, pryszczatego nastolatka. Wyznawcę red/black czy #!$%@? wie jakiego pilla.

Krótko mówiąc @vizori już Ci dobrze poradził, kup coś co ci się podoba i miej w dupie zdanie innych.
@AnonimoweMirkoWyznania: Anonimowe mirko wyznania do pytania o perfumy xD wg mnie Aventus jest dla każdego natomiast jak chcesz zaimponować swoim rówieśniczkom to najlepszym wyborem za takie pieniądze będzie Baccarat Rouge. W opcji budżetowej myśle ze spodoba się im Hawas. Magnes na samice w tym wieku to niestety bycie pajacującym bad boyem no chyba ze się coś zmieniło od kiedy byłem w LO. Żadne perfumy nie zastąpią osobowości.
@alvaro1989: zgadzam się z przedmówcą, choć uważam, że Aventus i Baccarat to trochę za wysoka półka cenowa dla 16 latka. Tę kasę mógłbyś lepiej spożytkować, niż na jakieś cholernie drogie perfumy, których większość pewnie nawet nie zauważy ( ͡° ͜ʖ ͡°)