Wpis z mikrobloga

@enforcer popatrz na wykresy tych silników zyskasz tylko lepszą górę bo 120 jest potem zdławiona ale będziesz miał innego plusa to znaczy dłuższą skrzynię do 165.
Fabrycznie 165 dawali krótszą skrzynie moim zdaniem było aż za krótka.
@enforcer: nie rozumiem kupowania fury która nie jedzie i potem odstawiania kombinacji żeby chciała się odpychać chociaż do danych katalogowych :))
nie nie mam nic do mazdy bo to chyba ostatni producent wolnych ssaków sprzedawanych UE , chodzi mi o właścicieli !!!
@enforcer miałem fabryczną 165 skrzynia na krótka bo na dwójce nie szło wyciągnąć setki a powyżej 120 130 już szóstka szła na wysokich obrotach. Na YouTubie jest gdzieś filmik odblokowanej 120 i mam wrażenie że w połączeniu z tą skrzynią naprawdę zachowuje się super.
@bidzej: miałem na myśli platformę fordowską, taki duży skrót myślowy , nie pisałem że mam wolnego ssaka pod maską ,to twój wymysł , piszę że to słaby wynik na dzisiejsze czasy , tak samo jak próby poprawiania auta żeby osiągał dane katalogowe - to absurd, wystarczy wybrać coś co się odpycha i tyle
@enforcer: Hej, archeologia ale tak z ciekawości - zrobiłeś to? Zastnawiam się nad kupnem mazdy 3 z tą jednostką, 120km to tutaj mało? Czy chciałeś po prostu więcej, dla frajdy/cokolwiek